Tesla usuwa czujniki ultradźwiękowe z samochodów i zastępuje je fragmentem kodu FSD

lookash_c

Pionier e-mobilności
Z Teslą jest ten zasadniczy problem, że to jest start-up z 10 letnią historią
Pora zatem po dekadzie zmienić nieco nastawienie - przechodząc z etapu składania aut w namiotach do fabryk, oczekiwania dotyczące produktu, który staje się/ma się stać masowy się również zmieniają.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Na parkingu nie zawsze da się najpierw toczyć, gdy każdy cm ruchu bez skręconych kół jest ważny. A po za tym to nie istotne i czysto teoretyczne obostrzenie, znane z czasów starych maglownic, bez wspomagania itp dbania o przeguby itp W przypadku automatu tylko piszczzenie opon na wyglancowanym parkingu podziemnym może mieć miejsce i to delikatne. Demony przeszłości wg mnie.
A parkowanie od chyba już roku to tragedia i obciach. Tesla rrobila to szybciej np od Leafa, ale przez brak widoku 360, nie było wiadomo co za miejsce wybrałła i czasem mi parkowała na trawniku między drzewami. Ale parkowała Teraz to bez sensu jak nie ma wyraźnych linii. Oczywiście na ogół automatyczne parkowanie robiłem z ciekawości, teraz nawet mi się tego już nie chce sprawdzać.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ci programiści, to pewno młode chłopaki, i jeszcze dobrze się nie nauczyli jeździć ( w manualnym )

Ale niektórzy już przebierają nóżkami żeby dostać kolejny update 😀
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponad 90% chyba, ale to tyle jest usprawiedliwione, że te aktualizacje idą jedna za drugą, czasem podprogowo. Więc strachu nie ma jak u innych że zostaje się na długi czas z czymś co jest popsute.
Owszem kilka rzeczy lecz niewiele działa gorzej. Z tym, że Tesla stała się globalną marką, a Świat nie jest jednorodny a do tego my, to zabita dechami dla Tesli prowincja i dostajemy nie zawsze coś co się u nas sprawdza. Np, w/w przez ze mnie POLBRUK kolorowy jako pasy na parkingu
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Czy Tesle bez czujników ultradźwiękowych mają jakąś inną kamerę z tyłu? W obecnych warunkach po 20km tylna kamera jest tak brudna, że nic przez nią nie widać. Sztuczna inteligencja też nie da rady rozpoznać co się z tyłu dzieje.
Czujniki działają bardzo dobrze mimo brudu. Bez czujników, to chyba trzeba będzie na wyposażaniu mokre chusteczki wozić i przed parkowaniem czyścić kamerkę
 

danielm

Pionier e-mobilności
Czy Tesle bez czujników ultradźwiękowych mają jakąś inną kamerę z tyłu? W obecnych warunkach po 20km tylna kamera jest tak brudna, że nic przez nią nie widać. Sztuczna inteligencja też nie da rady rozpoznać co się z tyłu dzieje.
Czujniki działają bardzo dobrze mimo brudu. Bez czujników, to chyba trzeba będzie na wyposażaniu mokre chusteczki wozić i przed parkowaniem czyścić kamerkę
żadnych chusteczek, porysujesz soczewke, spryskać wodą
 

Michal

Moderator

Bronek

Pionier e-mobilności
Albo paluchem - też działa i jak na razie nie rysuje ;)
obślinionym . a najlepiej to spryskać i potem paluchem delikatnie , wycierając go kilkakriotnie w spodnie ( mam czasem !! w lewej kieszeni spryskiwacz np z ludwikiem rozcieńczonym}
 

Michal

Moderator
E tam - suchy paluch ruchem wymiatającym - brud unosisz od powierzchni soczewki i nie ma co rysować. No chyba, że paluch masz taki szorstki :p
 
Top