GET http://192.168.12.34/api/1/vitals
{"contactor_closed":false,"vehicle_connected":true,"session_s":40053,"grid_v":241.7,"grid_hz":49.823,"vehicle_current_a":0.3,"currentA_a":0.3,"currentB_a":0.0,"currentC_a":0.0,"currentN_a":0.3,"voltageA_v":0.0,"voltageB_v":0.0,"voltageC_v":0.0,"relay_coil_v":12.0,"pcba_temp_c":22.3,"handle_temp_c":255.0,"mcu_temp_c":28.8,"uptime_s":40053,"input_thermopile_uv":-227,"prox_v":1.9,"pilot_high_v":8.7,"pilot_low_v":-11.7,"session_energy_wh":1.000,"config_status":5,"evse_state":4,"current_alerts":[27,63],"evse_not_ready_reasons":[1]}
u kumpla leci z 13A bez problemu z tego samego WC, u mnie coś się grzeje przy 13A na tyle że generuje alarm po stronie gniazdka, choć elektryk oglądał gniazdko/instalacje, podokręcał śrubki i mówi że jest ok.U mnie od 4 lat ładuje WC, w pełnym zakresie mocy, bez żadnych problemów.
Przegrzewanie to, albo problem z kablami, albo awaria tego egzemplarza.
Jak kupowalem 3 lata temu WC3 w Austrii to gosc mi mowil ze reklamacje wc3 zglasza sie z apki serwisowej auta. Wiec u nich tez tak to dziala.Dalszy ciąg wygląda następująco. Na zgłoszenie problemu z apki nie było reakcji. Trochę dziwne, bo był dedykowany przycisk w apce informujący o błędzie i mozliwosci zgłoszenia problemu. Zadzwoniłem do Tesli i dowiedziałem się, że problemy z apki trafiają - w Polsce? W Europie? - do działu samochodowego. Ten dział najwyraźniej nie zawsze wie, co z nimi zrobić. Ale serwisant przez telefon pomógł mi zebrać informację i przekierować je do właściwego dzialu, najwyraźniej jednego na Europę. Najwyraźniej problemów z TWC jest na tyle mało, że nie potrzeba ich więcej. Tutaj poszło szybko. W zasadzie od razu potwierdzono i zakwalifikowano EVSE do wymiany. Musiałem jedynie dostarczyć fakturę z datą zakupu. Tesla mówi że ogólnie proces wymiany na nowy może potrwać do 20 dni ale w tym konkretnym przypadku ma pójść szybciej. Rozumiem, że mają po prostu aktualnie zapas.
Nie jestem w stanie wytłumaczyć tej różnicy. Może ktoś po prostu zaspał w moim przypadku. Albo zasady się zmieniły przez trzy lata.Jak kupowalem 3 lata temu WC3 w Austrii to gosc mi mowil ze reklamacje wc3 zglasza sie z apki serwisowej auta. Wiec u nich tez tak to dziala.
GET http://192.168.12.34/api/1/vitals
{"contactor_closed":false,"vehicle_connected":true,"session_s":38275,
"grid_v":239.2,"grid_hz":49.950,"vehicle_current_a":0.3,"currentA_a":0.3,
"currentB_a":0.0,"currentC_a":0.2,"currentN_a":0.3,
"voltageA_v":0.0,"voltageB_v":4.0,"voltageC_v":3.6,
"relay_coil_v":11.9,
"pcba_temp_c":28.0,"handle_temp_c":24.1,"mcu_temp_c":36.2,
"uptime_s":736898,"input_thermopile_uv":-193,"prox_v":0.0,
"pilot_high_v":8.7,"pilot_low_v":-11.8,
"session_energy_wh":4254.000,"config_status":5,"evse_state":4,
"current_alerts":[],"evse_not_ready_reasons":[1]}