Tesla wprowadza opłatę za ładowanie powyżej 80%

churro

Zadomawiam się
I ma działać niezgodnie z przepisami ustawy o VAT? Tutaj pretensje kierujcie do rządzących a nie do Tesli.
Nie jestem znawcą przepisów podatkowych, ale jednak są dostawcy jak Moya którzy potrafią to ogarnąć i wystawiać jedną fakturę na miesiąc.
 
Ja tylko się odniosę do przewijającego się że LFP potrzebują i im nie szkodzi 100%.
Szkodzi, to są nadal baterie litowe. Ale bez tego się nie skalibrują, a znoszą tę degradację trochę lepiej niż NCM-y.
Ogólnie zakładając, że jednak ładowaliśmy takie LFP do 100% w ostatnich dniach, prawdopodobnie nawet rano przed wyruszeniem w trasę (czyli jest skalibrowana) to w samej trasie (superchargery) tych 100% nie potrzebujemy, a nawet jeśli to te 4-5 minut ponad 80% zrobi robotę.
 

gabe_gaben

Nowy na Forum
Na razie Tesla nie ma w Polsce podstawowej siatki wiec do tego czasu zarzadzanie jest potrzebne żeby efektywnie wykorzystac infrastrukturę. Przełoży się to na większe zyski które można reinwestować.
Grzyb może sie doładować w Gdańsku albo w Radomsku czy gdzie on tam jedzie jak mu 80% nie wystarczy. Ciekawe co mówiłby gdyby czekał 10 w kolejce
A ja powiem, że jest dokładnie odwrotnie -> powiedz mi jak mam dojechać z Kostomłotów do Szczecina bez używania innych stacji niż SC... Oczywiście można powiedzieć, że sieć Supercharger to żaden mus dla Tesli i żebym sobie doładował na Ionity, ale przecież to właśnie sieć Supercharger była ogromnym plusem dla Tesli i pozwalała na nieskrępowane oraz tanie podróżowanie. Nie miałbym z tym żadnego problemu, gdyby dojazd do wszystkich miejsc w Polsce (przynajmniej po drogach szybkiego ruchu) byłby możliwy -> tak abym mógł po drodze doładować się w Zielonej Górze, wtedy to rozwiązanie jest OK. Naładuję się do 70% i uciekam...
 

solik

Pionier e-mobilności
Mowienie o alternatywie dla SC gdzie alternatywa to nawet 4 zl za kwh to taka sobie alternatywa :)
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Skąd takie mity powielasz? Ionity 2 zł. Greenway 2,1 (2,5). NOXO widziałem nawet poniżej 2
Nie zapominaj o konieczności posiadania abonamentu jako warunku uzyskania takich cen, bez niego ceny powyżej 3 pln to żaden mit, tylko fakt. Abonament to zło. Na szczęście sieć SuC ostatnio mocno rośnie i polityka krojenia na kasę pana G.G. i jemu podobnych zacznie się pomału kończyć.
 

nabrU

Moderator
Witaj na Forum ;)

Oczywiście można powiedzieć, że sieć Supercharger to żaden mus dla Tesli i żebym sobie doładował na Ionity, ale przecież to właśnie sieć Supercharger była ogromnym plusem dla Tesli i pozwalała na nieskrępowane oraz tanie podróżowanie.

Mieszkasz w Polsce? Bo to o czym piszesz to raczej stosuje się dla krajów na zachód od Odry na razie.


P.S. Odwiedź https://forum.elektrowoz.pl/threads/instrukcja-i-zasady-jak-zaczac-przygode-z-naszym-forum.7956/
 

Najnowsze dyskusje

Top