Bronek

Pionier e-mobilności
Nice /szlaban też się nie dał, ale w standardowym trybie. Nie wiem jak w pozostalych dwóch? Trzeba by w nich mieć dostęp do przycisku programowania odbiornika. Czyli otworzyć obudowę słupka.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Jedzie/leci do mnie z GUANGZHOU CN via Fedex niestety (punktualny ale upierdliwy)
"Elektryczny Frunk" plus kick sensor na tył. O ile czegoś nie popiepszyli?
Nie moge sie przyzwyczaić do braku tej funkcji. Wielka przednia wanna i gowniane otwieranie. To nasz podstawowy bagażnik zakupowy.
Prosta sprawa, Trójce zrobiłem oba , to tu też ogarnę

 

Bronek

Pionier e-mobilności
No i mam kolejny powod dlaczego kupiłem Xsa . Myślałem że to tylko bajer dla szpanu itp.. A skurat u mnie ma zastosowanie w zagraconym garażu. Nie musze przemeblowywać


 

Bronek

Pionier e-mobilności
To już było maksymalne otwarcie drzwi?
Nie, ale w tych warunkach bałaganu , dalej można trzymając przyciśk . z racji ciasnoty i sufitu zatrzymuje Kamera u góry i czujniki tak działają . . Normalnie otwiera tak że schylać się nie trzeba
Sprawdzę jak wjadę czy sie otwarte na max zmieszczą, ale to zrobie we dwójkę . szkoda zarysować dla popisu.
Nie wiem też czy pozwolą np na chama nawet jak miejsca nie ma iść do oporui przywalić np w coś ???
Mozna by sprawdzić obkładająć np styropianem przeszkody . Tylko po co ?? Jak to działa dobrze . Dla sceptyków ??
Nawet w tej asekuranckiej pozycji wsiada sie OK
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Mwm straszną ciasnotę w cieplym garażu a w drugim tez graciarnie, a korci mnie aby zacząć rozkręcać auto. Doszla paczuszka zv eletryfikacją frunka i kick sensor na tył. I chyba montaż Kicka senspra będzie trudniejszy bo wiecej rozkręcania auta?
Np
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No i zrobilem, prościzna.. Bedzie Tesla gniła, nie chce mi sie opisywać ale po latach pod wanną frunka bedzie syf malaria. Dodalem tam taką rurę bo albo zapomnieli albo nie zaprojektowali (w innych tez tak jest) ale z podszybia woda może walić na kabelki.. Jest tam taka wylewka ( "czarna jak kran) a poniżej są kostki/ złączki . Nieważne jak zwykle nie przeżywam tego, .. Ale dalem rurę karbowaną aby z tego końca nie lała się woda, tylko tą rurą spływała na samo dno.
W ogóle jest tam mokro i widać denko a na nim kałuże .. Aż mnie korci, by od spodu ponawiercać dziurki.
Dojscie do +12v jest, ale zrobili w ciulowym miejscu i to taki szeroki płaski cycek, nie wiadomo co na to nasunąć. Jak na słoniowy wielki konektor. Trzeba kombinować, inni owijają przewodem, ja podobnie ale lekko inaczej, kontakt jest.
Drugi problem, to wyjęcie zaślepki aby Linkę awaryjną tam umieścić. Jedt inaczej nie ma dekielka kółeczka. Nie wiem czy po za warsztatem i garażem da się to zrobić to nie jest tak łatwo jakw 3, Y, S, tu gowniany dobrze dopasowany plastik trudno sie wyjmuje pod zderzakiem z lewej (patrz zdj.)
Ale robota generalnie prosta.
20230111_150045~2_copy_1612x726.jpg




20230111_182258_copy_758x404.jpg



 
Last edited:
Top