STMS
Pionier e-mobilności
Acha, czyli nie masz, nie wiesz ale się wypowiesz xD.
Akurat Niro ma ukryty bufor baterii i po 100k km nadal pokazują 100% pojemności bo degradacja nie jest w stanie "zjeść" bufora. Pod względem użytkowym wobec nominalnej pojemności degradacja po tych 100k km wynosi 0%. Jest nawet na kanale Daniela Grzyba film z takiego przeglądu samochodu jego matki.
Standardowo 1F była przy małej baterii, 3F przy dużej. Może gdzieś na samym początku trafiły się jakieś egzemplarze z 1F, warto sprawdzić ale większość powinna być 3F
mylisz bufor z degradacją - ukrycie degradacji przez zwiększenie bufora tylko ją ukrywa przed użytkownikiem ale jej nie likwiduje - KIA nie umie nadal w zarządzanie baterią i stąd udaje, że jest ok zwiększając bufor - teoretycznie przez pierwsze 2-3 lata jest ok - problem zacznie się wtedy kiedy bufor się skończy
to samo teraz robi audi