Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

nabrU

Moderator
Robią już, nawet w necie widziałem fotki, pierwszego wyprodukowanego egzemplarza, który został podpisany przez pracowników. Zresztą 31.01 ma być prezentacja w Ząbkach.

Ale mowa nie o Launch tylko LR AWD (na zdjęciach jest Dual Motor zamiast symbolu Launch)
 

KrzysztofFly

Moderator
Ale mowa nie o Launch tylko LR AWD (na zdjęciach jest Dual Motor zamiast symbolu Launch)
Myślę, że testowo produkowali różne kombinacje. Zauważ, że ten z podpisami ma koła 19".
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Tesla Juniper. Podobno bagażnik jest nieco mniejszy od poprzedniego modelu.
Na oko tego nie widać. Może zlikwidowali ten schowek w bagażniku za tylnymi oparciami ???
Z któregoś newsa na X ponoć zmniejszyli trunk by przygotować miejsce na indukcyjną ładowarkę.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Ciekawe czy - nikt o tym nie pisze, a to istotny element eksploatacyjny - Juniper ma szersze opony czy raczej (wreszcie) węższe felgi? Obstawiam to ostatnie.
Felgi podziękują.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Dopiero teraz zauważyłem, że Tesla podaje zużycie WLTP dla wersji Launch 15.3 kWh/100 km. To jest o tyle ciekawe, że to wartość minimalnie niższa niż podawana dla starej wersji LR RWD, która na 19-tkach ma zasięg WLTP 600 km. Zresztą na 20-tkach stara LR RWD i Launch mają niemal równy zasięg WLTP - 565 vs 568 km.

To by oznaczało, że LR RWD może mieć zasięg WLTP na 19-tkach na poziomie... TM3 LR. A to już jest całkiem fajny wynik. Generalnie wydaje się, że poprawa zasięgu w Y po lifcie będzie istotniejsza niż w przypadku M3, z którego chyba już wiele nie dało się wycisnąć.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Dopiero teraz zauważyłem, że Tesla podaje zużycie WLTP dla wersji Launch 15.3 kWh/100 km. To jest o tyle ciekawe, że to wartość minimalnie niższa niż podawana dla starej wersji LR RWD, która na 19-tkach ma zasięg WLTP 600 km. Zresztą na 20-tkach stara LR RWD i Launch mają niemal równy zasięg WLTP - 565 vs 568 km.

To by oznaczało, że LR RWD może mieć zasięg WLTP na 19-tkach na poziomie... TM3 LR. A to już jest całkiem fajny wynik. Generalnie wydaje się, że poprawa zasięgu w Y po lifcie będzie istotniejsza niż w przypadku M3, z którego chyba już wiele nie dało się wycisnąć.
Dopóki nie będzie istotnie większej baterii, to te większe zasięgi WLTP są czystą iluzją.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Dopóki nie będzie istotnie większej baterii, to te większe zasięgi WLTP są czystą iluzją.
Na zasięg wpływa nie tylko wydajność napędu, aerodynamika. Ale też izolacja termiczna pojazdu. Straty na ogrzewaniu tez wpływają na wynik. Tu wszystko poprawili. Ale opony chyba maja najistotniejszy wpływ.
 

Najnowsze dyskusje

Top