Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

nabrU

Moderator
Na moim 'podwórku' Tesla daje rok darmowego SuC dla 'starych' TMY ze stocku:

1741279812521.png
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Na moim 'podwórku' Tesla daje rok darmowego SuC dla 'starych' TMY ze stocku:

View attachment 25601
U nas w PL też :)
"Bezpłatny dostęp do usługi Supercharging obowiązuje dla wstępnie skonfigurowanego pojazdu Model Y zamówionego od 6 marca 2025 r. i z dostawą do 31 marca 2025 r. włącznie."
 

Daro76

Fachowiec
Byłem dzisiaj w salonie w Katowicach, jeden z handlowców mówił że można jeszcze się dogadać przy "szybkim zamówieniu" żeby dostać jakiś kolor/hak gratis jeżeli weźmiemy ze stocku.

ps. No i pojeździłem prawie 1.5h nowym Y :) (byłem w serwisie rano przed otwarciem i dali mi wcześniej testówkę).

W serwisie chciałem żeby sprawdzili mi czy czasem coś się nie dzieje ze zbieżnością + kalibracja serwisowa szyb. Przy okazji zapytałem ile kosztuje taka kompleksowa kontrola samochodu przed końcem gwarancji - miła Pani z serwisu (na prawdę bardzo miła i empatyczna) przekazał że 500PLN, Więc na pewno sobie sprawdzę na koniec mojej gwarancji.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj w salonie w Katowicach, jeden z handlowców mówił że można jeszcze się dogadać przy "szybkim zamówieniu" żeby dostać jakiś kolor/hak gratis jeżeli weźmiemy ze stocku.

ps. No i pojeździłem prawie 1.5h nowym Y :) (byłem w serwisie rano przed otwarciem i dali mi wcześniej testówkę).

W serwisie chciałem żeby sprawdzili mi czy czasem coś się nie dzieje ze zbieżnością + kalibracja serwisowa szyb. Przy okazji zapytałem ile kosztuje taka kompleksowa kontrola samochodu przed końcem gwarancji - miła Pani z serwisu (na prawdę bardzo miła i empatyczna) przekazał że 500PLN, Więc na pewno sobie sprawdzę na koniec mojej gwarancji.
Zgłaszałeś to już formalnie w systemie?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj w salonie w Katowicach, jeden z handlowców mówił że można jeszcze się dogadać przy "szybkim zamówieniu" żeby dostać jakiś kolor/hak gratis jeżeli weźmiemy ze stocku.

ps. No i pojeździłem prawie 1.5h nowym Y :) (byłem w serwisie rano przed otwarciem i dali mi wcześniej testówkę).

W serwisie chciałem żeby sprawdzili mi czy czasem coś się nie dzieje ze zbieżnością + kalibracja serwisowa szyb. Przy okazji zapytałem ile kosztuje taka kompleksowa kontrola samochodu przed końcem gwarancji - miła Pani z serwisu (na prawdę bardzo miła i empatyczna) przekazał że 500PLN, Więc na pewno sobie sprawdzę na koniec mojej gwarancji.
Moja 3 właśnie od prawie 2 miesiecy jest na takim kompleksowym przeglądzie, walczą z trzeszczącą tylnia częścią samochodu + różne zauważone i nie tylko problemy. Stąd M3P w podpisie, jemu też przydał by się taki serwis, bo ma prawie wszystkie przypadłości co moja 3, tylko zawiecha jest miększa (!) więc trochę mniej trzeszczy :) Generalnie dziwne auto, bo jest trochę szybsze niż moje (3.9s do 100km/h vs 4.4s) na zimówkach, ale prowadzi się dużo gorzej niż mój egzemplarz, choć bardziej komfortowo (a powinno być odwrotnie).
Rzeczywiście trafił mi się jakiś rodzynek...
 

ELuk

Pionier e-mobilności
@cooler…
przecież tu wszyscy od dawna wiedzą, że tył twojej tesli oddziela się sukcesywnie od całości, więc o co chodzi???
Już dawno powinieneś zgłosić niezgodność zakupu z zamówieniem i wymienić auto na pozbawione wad albo zwrot kasy…
Co zrobiłeś źle??? Nie wiesz? Bo…
Bo to TOWOJA wina… 😉🤣
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Moja 3 właśnie od prawie 2 miesiecy jest na takim kompleksowym przeglądzie, walczą z trzeszczącą tylnia częścią samochodu + różne zauważone i nie tylko problemy. Stąd M3P w podpisie, jemu też przydał by się taki serwis, bo ma prawie wszystkie przypadłości co moja 3, tylko zawiecha jest miększa (!) więc trochę mniej trzeszczy :) Generalnie dziwne auto, bo jest trochę szybsze niż moje (3.9s do 100km/h vs 4.4s) na zimówkach, ale prowadzi się dużo gorzej niż mój egzemplarz, choć bardziej komfortowo (a powinno być odwrotnie).
Rzeczywiście trafił mi się jakiś rodzynek...
Kola w tym perfie sa tez 18?
I dlaczego tylko 3,9 masz ? Perf ma 3,3…
 

cooler

Pionier e-mobilności
Kola w tym perfie sa tez 18?
I dlaczego tylko 3,9 masz ? Perf ma 3,3…
Koła 20", więc tym bardziej zadziwia mnie niesamowity komfort jazdy w stosunku do mego LR na 18" oraz jak słabo i chybotliwie w związku z tym się zachowuje przy gwałtownych manewrach. Żeby nie było że już ma swoje lata: jeździłem tym samym modelem/egzemplarzem gdy jeszcze nie miał roku i byłem tak samo zdziwiony.

Co do przyspieszenia: może i ma 3.3 latem (i chyba to jest z tym 1-foot roll, więc realnie pewnie coś 3.6-3.7 z miejsca) na super przyczepnych PS4S, ale na zimówkach tylko tyle udało mi się wycisnąć - uwierz mi, próbowałem :) Moja LR 4.4s w każdych warunkach oprócz lodu i śniegu na każdych oponach.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Koła 20", więc tym bardziej zadziwia mnie niesamowity komfort jazdy w stosunku do mego LR na 18" oraz jak słabo i chybotliwie w związku z tym się zachowuje przy gwałtownych manewrach. Żeby nie było że już ma swoje lata: jeździłem tym samym modelem/egzemplarzem gdy jeszcze nie miał roku i byłem tak samo zdziwiony.

Co do przyspieszenia: może i ma 3.3 latem (i chyba to jest z tym 1-foot roll, więc realnie pewnie coś 3.6-3.7 z miejsca) na super przyczepnych PS4S, ale na zimówkach tylko tyle udało mi się wycisnąć - uwierz mi, próbowałem :) Moja LR 4.4s w każdych warunkach oprócz lodu i śniegu na każdych oponach.
Widzisz… opony robia duza roznice.
Zwlaszcza miedzy 18 a 20” i wlasnie odczucie bedzie ze zawieszenie jest lepsze. To sie potwierdzalo np. W leksusie, ale i glupim smarcie. Na 15” podskakiwal a na 17” wybieral nierownosci.
Oczywiscie wiele zalezy od drogi i jej nierownosci.
Powinienes do swojego LR zamontowac 20” i sprawdzic. Bo bys sie niezle zdziwil.
 
Top