Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

krzyss

Pionier e-mobilności
to teraz z tą wybrakowaną manetka w nowym TMY jest większy problem niż jakby jej nie było, bo zajmuje miejsce, gdzie mogłaby być alternatywna.🤨🤣
Jezu czemu oni sa tacy tępi w tej tesli… ludzie chcieli manetki normalnej takiej jak wszedzie. Musza tak kombinowac ?
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Jezu czemu oni sa tacy tępi w tej tesli… ludzie chcieli manetki normalnej takiej jak wszedzie. Musza tak kombinowac ?

Tesla ma przecież w Mission Statement wpisaną "innowacyjność" :D

Dwa normalne patyki, i na każdej przycisk na szczycie plus jakieś 5cm od końca obracany pierścień. Ten na prawej do regulacji odległości aktywnego tempomatu, który w pozycji 0 robiłby tempomat głupim (tzn. nie trzymającym odstępu - świetna sprawa do jeżdżenia 30 km/h po zadupiach bez wymalowanych pasów na jezdni). Na lewej manetce to regulacja prędkości wycieraczek - Auto - Off - I - II - III - IV. Domyślnie na Off, trzeba cofnąć żeby włączyć Auto.

To naprawdę tak wiele kosztuje?! Dopłaciłbym te 1000zł bez sekundy wahania.
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
A tak w temacie tempomatu adaptacyjnego,
Kiedyś mieliśmy tu zaciętą dyskusję, że jak adaptacyjny się wyłącza z jakichś powodów np pogodowych, to powinien być dostępny zwykły, czego w Tesli, Mercedesie i pewnie innych autach też nie ma.
Właśnie przekonałem się, że w Lexusie mogę przełączyć czy chce tempomat w trybie adaptacyjnym czy zwykłym. 👍✌️😎
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
A tak w temacie tempomatu adaptacyjnego,
Kiedyś mieliśmy tu zaciętą dyskusję, że jak adaptacyjny się wyłącza z jakichś powodów np pogodowych, to powinien być dostępny zwykły, czego w Tesli, Mercedesie i pewnie innych autach też nie ma.
Właśnie przekonałem się, że w Lexusie mogę przełączyć czy chce tempomat w trybie adaptacyjnym czy zwykłym. 👍✌️😎

Co ciekawe, niektóre Model S nie mają tempomatu TACC, bo był opcją dodatkowo płatną. Dalej dostają aktualizację soft, wiec ta funkcja jest w kodzie - ale Tesla teraz nie udostępnia tej opcji użytkownikom
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Musk chce pozbyć sie dziesiatki tysięcy urzędników to tym bardziej chce pozbyć się patyka przy kierownicy. Z tego co słyszałem ma świra na punkcie symetrii. Kierownica jest kolejna przecież do wywalenia.
Jeśli chodzi o patyka to jak oglądałem nowy Y to faktycznie wydał mi się jakiś tandetny
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A tak w temacie tempomatu adaptacyjnego,
Kiedyś mieliśmy tu zaciętą dyskusję, że jak adaptacyjny się wyłącza z jakichś powodów np pogodowych, to powinien być dostępny zwykły, czego w Tesli, Mercedesie i pewnie innych autach też nie ma.
Właśnie przekonałem się, że w Lexusie mogę przełączyć czy chce tempomat w trybie adaptacyjnym czy zwykłym. 👍✌️😎
Oni sa tak z 10lat za reszta swiata jesli chodzi o elektronike :)
A jak z halasem przy 130-140km/h?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Oni sa tak z 10lat za reszta swiata jesli chodzi o elektronike :)
A jak z halasem przy 130-140km/h?
Na poziomie mercedesa glc w dieslu z pakietem wyciszenia, silnik zaczyna się wybijać powyżej 150. Ponoć wypusty z 2025 mają mieć dodatkowe wygłuszenie przegrody czołowej i ma być zupełnie cicho.
Ale w kwestii tych systemów bezpieczeństwa to nie powiem, że są do tyłu, raczej w awangardzie- co chwilę coś piszczy i chce Cie ratować. 😉🤣
Poza tym że grafika minimalistyczna, to na system multimedialny nie narzekam, CarPlay hula jak złoto, muza z Mark Levison lepsza od tesli (pod warunkiem że wyłączysz funkcję surround, bo jest badziewna - wolę stereo).
No i polskie głosy nawigacji nieakceptowalne, jakieś skrzeczące „baby”. ( bez obrazy kobiet).
Jedynie do charakteru auta i napędu się przyzwyczajam, bo to trochę jakby jachtem motorowym jechać 😎😉👍
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Na poziomie mercedesa glc w dieslu z pakietem wyciszenia, silnik zaczyna się wybijać powyżej 150. Ponoć wypusty z 2025 mają mieć dodatkowe wygłuszenie przegrody czołowej i ma być zupełnie cicho.
Ale w kwestii tych systemów bezpieczeństwa to nie powiem, że są do tyłu, raczej w awangardzie- co chwilę coś piszczy i chce Cie ratować. 😉🤣
Poza tym że grafika minimalistyczna, to na system multimedialny nie narzekam, CarPlay hula jak złoto, muza z Mark Levison lepsza od tesli (pod warunkiem że wyłączysz funkcję surround, bo jest badziewna - wolę stereo).
No i polskie głosy nawigacji nieakceptowalne, jakieś skrzeczące „baby”. ( bez obrazy kobiet).
Jedynie do charakteru auta i napędu się przyzwyczajam, bo to trochę jakby jachtem motorowym jechać 😎😉👍
Glc jezdzilem dawno temu.
Jest ok z halasem czy spodziewales sie lepiej ?
Jak jest dobrze dzialajacy CP to w sumie reszta jest nie istona.
A spalanie ? W trasie bardziej 10 czy 8L ?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Glc jezdzilem dawno temu.
Jest ok z halasem czy spodziewales sie lepiej ?
Jak jest dobrze dzialajacy CP to w sumie reszta jest nie istona.
A spalanie ? W trasie bardziej 10 czy 8L ?
Do 130-140 cicho, dopiero jak silnik się zgłasza to go słychać, bo niestety ale brzmienie ma średnio atrakcyjne.
Paliwo, na razie kończę pierwszy 1000 km ponad polowa A/S i wychodzi z komputera 8,5 litra, a z paliwa 9. Jak na takiego kloca to jest Ok.
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Musk chce pozbyć sie dziesiatki tysięcy urzędników to tym bardziej chce pozbyć się patyka przy kierownicy. Z tego co słyszałem ma świra na punkcie symetrii. Kierownica jest kolejna przecież do wywalenia.
Jeśli chodzi o patyka to jak oglądałem nowy Y to faktycznie wydał mi się jakiś tandetny

Ale on to robi nie dla oszczędności, ale rozmontowania aparatu państwa...
 

Najnowsze dyskusje

Top