Tesla Y okiem posiadacza trójki

Podobno TMY P ma obecnie paradoksalnie miększe zawieszenie, niż LR. A może to jednostkowe przypadki, nie wiem.
Tylnich drzwi się boi i nie lubi się wyróżniać. Poza tym hałasuje jej silnik od drzwi. To ostatnie to już takie czepialstwo ;) wkurzyła się, że zgodziła się w ciemno na auto bez oglądania. Dla mnie to dreszczyk emocji, a dla niej zawód. Ona siedzi z tyłu zagadując naszą roczną córeczkę, gdy marudzi, więc często używa tych drzwi. Może zawieszenie i przestrzeń oraz Psi Patrol na tylnym ekranie ją przekonają.
Potwierdzam że zawieszenie w MYP 2022 jest lepsze niż w MYLR 2021
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Starałem się przeczytać cały wątek i chyba nie padła jedna różnica, która udało mi się dostrzec po 5 godzinach w salonie.

1. Chodzi o podłokietnik przy drzwiach kierowcy i pasażera z przodu. W modelu Y jest bardzo miękki chyba nawet na 2cm pianki. W modelu 3 natomiast jest jakieś 0.5-1cm pianki i od razu czuć twarde. Bardzo mnie to smuci bo obawiam się, ze przy długich trasach będzie mnie bolec łokieć jak w Alfa Romeo.

2. Dodatkowo schowek na butelkę pod podłokietników jest obity materiałem zamiast plastiku jak w modelu 3

Szczerze jak przekazałem model S,3,X i Y to najbardziej miękki był w modelu Y. Taka chyba wizytówka Berlina
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ale nadal jest to zawias o typie "Taczki z gruzem", więc raczej ostrzegam potencjalnych wielbicieli "pneumatyki".......jednym słowem goofniane zawieszenie.
Ja to akurat jestem wielbicielem hydropneumatyki :)
Ale do tematu - jadąc po kostce betonowej "polbruku" czuć fazy między kostkami? ;-)
 

PawelGDZ

Posiadacz elektryka
Piszecie tu o zawieszeniu na przykładzie TMYP i T3LR, czy tak samo będzie w przypadku porównania tych modeli w wersji LR?

Jak wypada porównanie lamp przednich podczas jazdy późnym wieczorem i w nocy, jest obecnie jakaś znacząca różnica na korzyść któregoś z modeli?

Czy ktoś z was zmienił Y na 3 lub odwrotnie? Jeśli tak to proszę o opisanie powodu/problemu :)

To już poza tematem ale zapytam, czy sygnalizacja świetlna i jej stan są wyświetlane na ekranie w podstawowej wersji autopilota? Czy dopiero opcje dodatkowo płatne mają ten feature?

Czy można ustawić czas, po którym jeśli Tesla wykryje zielone światło a auto z przodu nie ruszy, to sama zacznie trąbić? np 10-100ms? :ROFLMAO:
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jak gdzieś zaświeci się zielone światło a nie jedziesz to Tobie daje sygnał dźwiękowy, na innych nie trąbi. Tylko to czasem nie jest Twoje światło, to samo z wykrywaniem ograniczenia jak jedziesz wolno to łapie z bocznych uliczek jak ta się odczytać;)

Zawieszenie w Y jest na pewno spoko. Cienkie opony z Performance oczywiście gorzej tłumią malutkie nierówności ale jeździ się zajebiście.
 
Top