TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)

tpirowski

Fachowiec
Mogę dowolnie prze
Jeśli byłaby to prawda, to pierwszy leciałbym z gotówką. Bardzo czekam na taki produkt.
Ale doświadczenie uczy, żeby nie rzucać się na takie szumne hasła bez rozumu.

Pytanie poszło, dość trudne, ponieważ widzę, że może być problem, czytaj spalone inwertery/silniki.

Jak rozwiązałeś problem prawny?
Wiesz w jakim kierunku idziesz?


Pytania są po to, żeby wykluczyć scam i czy w 100% wiecie co robicie.
Och tak, nie da się przenieść całej mocy na pojedynczy silnik, to logiczne. Moc musi być stosownie obcinana (zresztą nieco nieporadnie, ale auto robi to samo z siebie, w Range Mode chociażby, zwyczajnie można wysterować to dokładniej).

Całość traktuję jako rozwiązanie do użycia poza drogami publicznymi. Co masz na myśli - problem prawny?
Proszę poczekać na jakieś oficjalne testy i obecność w sprzedaży - tak będzie najprościej.
A czy wiem, co robię?
Pewnie wiem. 30 lat zajmuję się reverse engineeringiem i tuningiem, mając firmę, laboratorium, trzy hamownie z możliwością badania podziału momentu i mocy na osiach.
Uczę też reverse engineeringu studentów i tunerów z całego świata. Łeb już siwy. Dam radę ;)
Pierwsze dostawy realizujemy w Norwegii, ale potem, w miarę produkcji będą również w Polsce.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Już widzę że projekt spalony, dosłownie ;)

Wiem, już mi to z USA napisali. Kombinuję, jak to zrobić.
Rozumiem, że muszę wyłączyć przedni motor i wyłączyć kontrolę trakcji.

Zapytam jeszcze raz, jak chcesz wyłączyć przedni silnik? I zapytam jeszcze raz, wiesz jak on działa?

Całość traktuję jako rozwiązanie do użycia poza drogami publicznymi. Co masz na myśli - problem prawny?

Czyli produkt komercyjny, który dla 99,9% użytkowników nie będzie zdatny do użytku.
W kraju który ma niski odsetek konwersji na BEV, i w niszy którą jest np. Tesla.

Jako użytkownik, mam ryzykować utratą gwarancji na auto/części, ryzykiem uszkodzenia sprzętu w dodatku bez możliwości korzystania na drogach publicznych?
Przeczytaj to na głos, czy ma to sens?

Jeśli pytasz co mam na myśli problem prawny, to znaczy że nie macie absolutnie żadnego doświadczenia w poważnym automotive.
 

tpirowski

Fachowiec
Już widzę że projekt spalony, dosłownie ;)



Zapytam jeszcze raz, jak chcesz wyłączyć przedni silnik? I zapytam jeszcze raz, wiesz jak on działa?



Czyli produkt komercyjny, który dla 99,9% użytkowników nie będzie zdatny do użytku.
W kraju który ma niski odsetek konwersji na BEV, i w niszy którą jest np. Tesla.

Jeśli pytasz co mam na myśli problem prawny, to znaczy że nie macie absolutnie żadnego doświadczenia w poważnym automotive.
Rozumiem ocenę. Dzięki za cenne uwagi eksperta.
Trzymaj się!
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Rozumiem ocenę. Dzięki za cenne uwagi eksperta.
Trzymaj się!
Dzięki, dobrze mi!

Właśnie siedzę na fotelu, nie spadnę ;)


Prosimy też Eksperta, z 30 letnim doświadczeniem, o argumenty(bez know-how), dlaczego jego produkt jest przełomowy i będzie działał i wogóle.
I dlaczego nikt jeszcze tego nie zrobił.
 

tpirowski

Fachowiec
Dzięki, dobrze mi!

Właśnie siedzę na fotelu, nie spadnę ;)


Prosimy też Eksperta, z 30 letnim doświadczeniem, o argumenty(bez know-how), dlaczego jego produkt jest przełomowy i będzie działał i wogóle.
I dlaczego nikt jeszcze tego nie zrobił.
Postąpię tak - pozwolę rynkowi zweryfikować, czy produkt jest przełomowy i czy działa.
A że dlaczego nikt tego jeszcze nie zrobił - przecież zrobił, tyle tylko, że nie śledzisz rynku. Tę technologię mają już dwie inne firmy, od 2022 i rozwijają ją. Robią na tym pieniądze. Tyle, że nie są polskie.
Życie pokaże, czy te 0,01% użytkowników pofatyguje się i kupi.
Tak to chyba działa.
Czekajmy więc.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Postąpię tak - pozwolę rynkowi zweryfikować, czy produkt jest przełomowy i czy działa.
A że dlaczego nikt tego jeszcze nie zrobił - przecież zrobił, tyle tylko, że nie śledzisz rynku. Tę technologię mają już dwie inne firmy, od 2022 i rozwijają ją. Robią na tym pieniądze. Tyle, że nie są polskie.
Życie pokaże, czy te 0,01% użytkowników pofatyguje się i kupi.
Tak to chyba działa.
Czekajmy więc.
Jesteś na Polskim forum i chcesz zareklamować produkt Polskim użytkownikom.
Jeszcze nie widziałem nigdzie, ani w kraju ani za granicą aby KTOKOLWIEK proponował +100kW
A wyłączenie przedniej osi, to już wogóle peron odjechał, jak nie cała stacja.

Jak to mówią, wiara czyni cuda, jako inżynier wierzę w siłę argumentów i czystych faktów.
Narazie nie otrzymaliśmy ani jednego faktu, nawet mocniejszego argumentu.
 
Last edited:

tpirowski

Fachowiec
Napisałem, że jest to projekt, część większej grupy produktów do elektryków - vide pierwszy post. Produkt w sprzedaży to jeszcze nie jest.
Zamierzałem publikować kolejne filmy i pewnie będę to robił. A pan zapewne będzie je oglądał i krytykował.
:)
Właściwie to poczułem się zmęczony, ale polecę panu produkt konkurencji - +110kW w niektórych modelach:

Tamże może pan też włączyć sobie drift mode (wyłączyć przedni silnik).
Także Teslogic też peron odjechał, zdaniem polskiego inżyniera.

Nie chcę mi się szarpać z panem - jest pan dzielnym inżynierem i racjonalistą. Nie otrzyma pan faktów, dopóki nie zaczeka pan na testy innych osób, lub sam pan sobie tego (czy konkurencyjnego) nie kupi.

Podziwiam znajomość rynku Tesli, skoro nie zna pan Teslogic.
O drugą firmę nie pytam. Też pan nie zna.
Do zobaczenia przy kasie.
 

zlp

Pionier e-mobilności
A czy wiem, co robię?
Pewnie wiem. 30 lat zajmuję się reverse engineeringiem i tuningiem, mając firmę, laboratorium, trzy hamownie z możliwością badania podziału momentu i mocy na osiach.
Uczę też reverse engineeringu studentów i tunerów z całego świata. Łeb już siwy. Dam radę ;)
Oooo!!!
I takich ludzi nam potrzeba! Szacunek i powodzenia w swoich projektach!
Może z innej beczki, ale dziedzina mocno pokrewna więc zapytam:
Myślisz coś o korzystaniu z prądu z baterii samochodowych poprzez gniazdo ładowania?
Powiedzmy w formie pozwalającej podpiąć akumulator samochodowy do falownika hybrydowego?
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Drift mode to nie wyłaczenie przedniego silnika.
To tak nie działa.

Od paru postów zadaje bardzo proste pytanie, i nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
Tylko zapewnienia, rozmydlanie oczu i zbaczanie z tematu.

Argumenty osobiste w tym nie pomagają.


Ja robię gruntowy fact-check, i sprawdziłem: strona na wordpressie, bez aktualnego certyfikatu, z jednym produktem i komentarzem którego sam jesteś autorem?
Można kupić dongla do OBD, po przekierowaniu na stronie V-tech. Brak danych autora, możliwości kontaktu, nr telefonu.

Brzmi jak SCAM.

Dodatkowo twój komentarz, na twojej stronie, twojego produktu:
"I killed the first battery (30kWh) quite quickly, by charging the Leaf to full every evening. It had SOH=75% (LeafSpy) after only 100,000 kilometres. "
Dziwne że uszkodziłeś baterię, masz 30 lat doświadczenia jako inżynier, nie wiesz że LiPo nie lubią HSOC?


Obsługa klienta to też Twoja kiepska strona, odpowiedzi pasywno agresywne dużo mówią jak przebiega dalsza współpraca.


Nie jestem przeciwny takiemu rozwiązaniu, wręcz zachęcam do działania. I nawet trzymam kciuki za projekt.

Ale nie wzbudzasz zaufania.
 

tpirowski

Fachowiec
Oooo!!!
I takich ludzi nam potrzeba! Szacunek i powodzenia w swoich projektach!
Może z innej beczki, ale dziedzina mocno pokrewna więc zapytam:
Myślisz coś o korzystaniu z prądu z baterii samochodowych poprzez gniazdo ładowania?
Powiedzmy w formie pozwalającej podpiąć akumulator samochodowy do falownika hybrydowego?
Zrobiłem takie coś na WhiteBit dla CCS i działa na poziomie drucianego prototypu z niewielką mocą (w sensie - samo wyprowadzenie mocy z auta). Projekt odłożony na razie, aż do pozamykania innych projektów.
Myśleliśmy o przetwarzaniu dwukierunkowym celem podłączenia do inwertera hybrydowego.
 
Top