tpirowski
Fachowiec
Ręce mi opadły.Drift mode to nie wyłaczenie przedniego silnika.
To tak nie działa.
Od paru postów zadaje bardzo proste pytanie, i nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
Tylko zapewnienia, rozmydlanie oczu i zbaczanie z tematu.
Argumenty osobiste w tym nie pomagają.
Ja robię gruntowy fact-check, i sprawdziłem: strona na wordpressie, bez aktualnego certyfikatu, z jednym produktem i komentarzem którego sam jesteś autorem?
Można kupić dongla do OBD, po przekierowaniu na stronie V-tech. Brak danych autora, możliwości kontaktu, nr telefonu.
Brzmi jak SCAM.
Dodatkowo twój komentarz, na twojej stronie, twojego produktu:
"I killed the first battery (30kWh) quite quickly, by charging the Leaf to full every evening. It had SOH=75% (LeafSpy) after only 100,000 kilometres. "
Dziwne że uszkodziłeś baterię, masz 30 lat doświadczenia jako inżynier, nie wiesz że LiPo nie lubią HSOC?
To jak działa drift mode?
Bo w świecie tuningu działa na Tesli tak:
Moje rozwiązanie to nie jest jeszcze produkt. Będzie - to i będzie więcej infa.
Baterię zabił mój Śp. Ojciec uściślając, ale nie dało się mu przetłumaczyć, że ją wykończy trzymaniem podpiętą. Napisałem, że ja, bo głupio oskarżać nieżyjącego Ojca.
Niech to już będzie scam dla pana. Absolutnie wygrał Pan. Żegnam.