TM3HL - adaptive headlight capabilities

wiktor

Posiadacz elektryka
pojedz na dlugich normlanie to od razu wszycy mrugaja, chyba ze kobieta jedzie.
Ne espresowce zawsze mrugają ciężarowe.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie rozumiesz, o co chodzi. Jak się przełaczą za późno lub źle wytną ale coś zrobią reakcji często nie ma.
Jak jedziesz na chama i nie zmienisz to w końcu dadzą Ci znać

Ps, sam nie migam jak gość się zreflektuje. Lub daje, po oczach ale jako tako. Tak mają niektóre matrixy niby coś ale nie do końca robią dobrze
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Ogólnie moje wrażenie po przesiadce z Volvo jest takie że światła w TM3 HL są takie sobie. Nie najgorsze ale do czołówki sporo im brakuje. Nie wiem czy TM3 przed liftem nie świeciła lepiej.
Czy Volvo posiada spryskiwacze reflektorów?
 

ggrz

Zadomawiam się
Wczoraj miałem taką sytuację, że z przeciwka pojawiło się auto, ale Tesla nie wycięła fragmentu światła. Gość mrugnął długimi, więc automat zauważył pojazd i wygasił tę część, ale po sekundzie jednak stwierdził, że droga jest pusta i ponownie włączył długie światła. Gość ponownie mignął, Tesla ponownie wygasiła wycinek i włączyła po sekundzie. Gość trzeci raz mignął, Tesla trzeci raz wygasiła fragment. W tym momencie zdecydowałem się wyłączyć długie światła, żeby nie irytować kierowcy. Wcisnąłem przycisk świateł, co ponownie puściło w jego kierunku wiązkę.....
Zdarzyło mi się już kilka razy, że Tesla nie widziała pojazdu z przeciwka, ale dotyczyło to raczej starszych samochodów ze słabymi światłami i po mrugnięciu wyłączało skutecznie fragment świateł.
 
Top