Tofik

p0li

Pionier e-mobilności
sie instrukcji nie czyta cooo? ;)

musisy przytrzymac przycisk sciemniania HUD-a (ten z prawej) 2-3s i sie HUD schowa

ściągnąłeś appkę ?
tam jest też instrukcja łacznie z video i ze skanerem samochodu
ponadto możesz z niej sterować samochodem (grzanie, ładowanie), zapisywać swoje trasy itd
 

p0li

Pionier e-mobilności
a wrzucę ci to
 

Attachments

  • signal-2021-09-07-113820.png
    signal-2021-09-07-113820.png
    330,7 KB · Liczba wyświetleń: 8

solik

Pionier e-mobilności
Auto mam na miesiac wiec nie skupiam sie az tak, dzieki :D podepne jeszcze appke zeby zdalnie sterowac klimatyzacja
 

p0li

Pionier e-mobilności
zrobiłem parę obliczeń i jakbyś chciał wiedzieć z jaką prędkością ładuje się auto to dla cytryny musisz wartość w kmh pomnożyć przez 0,156 i otrzymasz wartość w kW

dla ciekawskich - wykresik niżej

1631089570910.png
 

solik

Pionier e-mobilności
Tak, tez mnie zdziwilo ze to w taki dziwny sposob prezentuja, to samo brak % informacji o naladowaniu bez podpiecia kabla
 

p0li

Pionier e-mobilności
Tak, tez mnie zdziwilo ze to w taki dziwny sposob prezentuja, to samo brak % informacji o naladowaniu bez podpiecia kabla
to masz w appce - troche dziwnie - ale podobno taki byl zamysl
 

p0li

Pionier e-mobilności
4000km minęło jak jeden dzień wieć parę słów podsumowania

auto jeździ, skręca, hamuje - robi to w ciszy i komforcie

może ktoś powie że jest mało dynamiczne - nie wszyscy chcą jeździć deską z zespawanym zawieszeniem, gibając się jak rezus przy przyspieszaniu czy hamowaniu - w cytrynie na pierwszym miejscu jest komfort i to się czuje, może siedzenia nie mają pamieci (i tak 99% czasu jeżdżę sam) ale za to mają jakieś magicznie rozmieszczone 3 rodzaje twardości gąbek co w połączeniu z super wyciszonym wnętrzem i komfortem zawieszenia sprawiło że pierwszy raz odkąd pracuję tu gdzie pracuję chcę wcześniej wyjść z pracy żeby przemieszczać się w komforcie :D
sport modus właczyłem raz na próbę - jednak mi to nie pasuję - wolę jak aut przyspiesza dynamicznie ale gładko - bez szarpnięć czy oczu opierających się o zagłówek

jednosta multimedialna zachowuje się wzorowo - nigdy się nie zawiesiła, restartowała czy straciła połaczenia - jedynie radio DAB działa z przerwami w mojej okolicy - ale tu wszystko przerywa - analogowe radio czy sieć komórkowa też, muzyka brzmi bardzo dobrze - 2 suby są wystarczające do nagłośnienia

nadwozie i podwozie - żadnych uwag - jedzie płynnie i miękko, nic nie skrzypi, nic nie kołacze czy trzeszczy, nawiewy, klima czy grzanie - bez uwag

podsumowując - nic się nei zepsuło, nic nie trzeba łątać - chyba kupię dywaniki na zimę i jakieś opony wielosezonowe
i moze zapach do środka.. albo nie - ładnie pachnie skórami


aa - przypomniałem sobie o jednej "wadzie" - jak za szybko ruszę z mojej wsi (a tu jak pisałem nic nie ma zasięgu) i mi się gps nie zdąży zorientować to potem jadę na nawigacji obok drogi - stryalka - tu jeade, kółko - tu mi pokazuje że jadę :)
 

Attachments

  • signal-2021-09-13-120339_001.jpeg
    signal-2021-09-13-120339_001.jpeg
    244,1 KB · Liczba wyświetleń: 6

solik

Pionier e-mobilności
1400 przejechalem eC4, dynamika do miasta i na drogi podmiejskie w zupelnosci wystarczajaca, na autostradzie i tak sie jedzie elektrykiem spokojnie wiec zwawo tira czy innych zamulaczy mozna wyprzedzic

opony Michelin ePrimacy sa swietne, cichsze niz zwykle Primacy, auto jest dobrze wyciszone

wkurza jedynie mala podstopnica i trzeba w dziwny sposob ukladac stope (mam duza) i jakis plastik odzywa sie w lewym slupu - albo to uszczelki bo od nowosci auto tylko pewnie myte na automatach i nigdy nie przetarte dobrze szmatka, sprobuje nasmarowac uszczelki szuwaksem

zasieg 350km do osiagniecia przy temperaturze 15-20*C bez jakis przesadnych eko jazd, swiatla LEDowe mimo ze nie adaptacyjne swieca dobrze - pomaga fakt ze samochod jest troche wyzszy, asystent swiatel dlugich rowniez reaguje bardzo szybko na nadjezdzajace samochody i nikogo nie oslepia

za to obszar carplay/android auto jest za maly - miejsce zabieraja paski boczne z klimatyzacja ktore nie znikaja, marnowanie przestrzeni
 

Cav

Pionier e-mobilności
zasieg 350km do osiagniecia przy temperaturze 15-20*C bez jakis przesadnych eko jazd,
Szok.
Bo to by oznaczało że ze dwa razy więcej niż zimą w P2008 z tym samym napędem.
Albo coś w międzyczasie w napędzie poprawili.
 

solik

Pionier e-mobilności
zima jeszcze nie jezdzilem EV z PSA ale fakt ze w ostatnim roku mialy miejsce ze 2 aktualizacje w tym jedna dotyczaca krzywej ladowania a druga podgrzewania baterii (tak wyczytalem w niemieckim changelogu po tlumaczeniu)

w zimie jezdzilem zoe r135 i zasieg w porownaniu do letniego okresu mniejszy o 20-30% max ale napewno nie bylo to o polowe

zastanawiam sie jak wyglada rekuperacja w fwd jak jest slisko na jezdni - niektorzy twierdza (Pertyn) ze kola sie slizgaly..

PS. na ladowarce spotkalem wlasciciela eC4 ktory juz przejechal 25 tys - nie mial uwag do auta
 
Top