Tutaj nie dyskutuje się o BMW, bo to forum Tesli

  • Thread starter Konto skasowane na życzenie 2023/11/09
  • Start date
  • Tags
    None

Beep21

Posiadacz elektryka
Przeczytałeś post który podałem? Nie ma "standardowego" rabatu bo to zależy od wolumenu aut jakim obraca dealer. Duży, który ma spory ruch da Ci go % więcej niż mały. Jakbyś popatrzył dalej to wkleiłem screeny z mojej korespondencji z dealerem z rabatem jaki zaproponował - ponad 50k.

W skrócie rabatu jest od 0% do tyle ile wynegocjujesz.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
No jednak nie, bo nikt mi nie napisal ile tych % standardowego rabatu jest.
W kia, jak szukałem auta w 2022 roku, nie było rabatów wcale. Nawet kilkanaście tysięcy to drobne, bo w takim bmw żeby cokolwiek mieć, nabiło mi prawie 50k ponad cenę bazową. A całość to 352kpln.
Czekam na kontakt ze strony bmw, napisze ile procent standardowego rabatu dają.
Też tego chciałem się tu dowiedzieć, ale jakieś tajemnice albo nikt nie wie 😅 na otomoto na ice/hybrydy jest około 5-8%, ale na elektryki nawet 20% ... jeśli na i5 RWD, które wyklikałem na 425 tys. ktoś dałby 30%, to za te 300 tys. nawet bym kupił ...

Ogólnie wygląda na to, że sprzedawcy u dealerów też mają swoje cele do wyrobienia i jak im brakuje jednego samochodu do premii - to są w stanie dać wyjątkowo dobrą cenę (Tesla nadal dorzuca coś za odbiór przed końcem kwartału?) ... więc spróbuję wysłać też przed końcem miesiąca ... a potem jeszcze przed Świętami 🙃

Odpaliłem kalkulator na ofercie @Beep21 kilka stron wcześniej - rabat na i4 M50: 12%

Edit: W sumie Tesla na modele ze stocku ma 10%, Audi 24% ...
 
Last edited:

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Ludzie, to nie jest takie trudne. Każdy dealer też ma plany, za których wykonanie ma premie. Tak ktoś z 'wewnątrz' mi to przynajmniej wykładał. Jak brakuje do planu kilku sztuk na koniec kwartału to rabat może być naprawdę solidny. Jak plan wykonany to będzie rabatu nieco mniej. Czasem się trafi jak ostatnio w VW 65k na sztywno, ale to musiała być decyzja centralna. W innym wypadku właściciel salonu będzie kombinował jak wyjść na swoje. Kiedyś w wątku o Q8 były przykłady rabatów nawet w okolicach 100k i z modelu baaardzo drogiego robiły się okolice 350k, czyli przystępnie za taki kawał fury. A ile dokładnie ktoś dostanie? Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Wszystko zależy od w BMW od modelu i czy jest to auto stockowe czy do produkcji. Jak widać po poniższym linku na IX 50 można dostać nawet 21% rabatu co daje ponad 100 tys. oszczędności:
W czasach przed Covidovych rabaty w BMW sięgały nawet 30% potem było wielkie cięcie rabatów ale jak widać w końcu wracają lepsze czasy.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
No to do Dobrzańskiego w Krakowie z pewnością już nie zawitam.
Potwierdzam, też mnie tam zlali, nie wiem jakie są kryteria doboru ale takiego kija w d… to dawno nie widziałem. W sumie to nie dziwię się że coraz więcej BMW w Krakowie jeździ od dealerów spoza tego miasta.
 

vwir

Pionier e-mobilności
przejrzałem 3 podstorny ogłoszeń merca i bmw i w żadnym nie znalazłem wielkości baterii. Nie wiem jak Ty to zrobiłeś
filtr mam ustawiony- elektryczne, przebieg do 1000km, najnowsze oferty
Marka BMW, model i4, zakładka 'nowe': https://www.otomoto.pl/osobowe/nowe/bmw/i4
Żadnych filtrów, sortowań, etc. Drugie ogłoszenie i już jest wielkość baterii.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
🤔🤷🏻‍♂️🤣
Wszystko zależy od kontekstu.
Podstawą do własnej działalności jest realny przepływ gotówki, czyli co Ci wpływa, a co musisz wydać. To logiczne.
W interesach zawsze jest margines negocjacji i kluczem jest koszt prowadzenia biznesu.
 
Last edited:

Halisep

Posiadacz elektryka
Wszystko zależy od w BMW od modelu i czy jest to auto stockowe czy do produkcji. Jak widać po poniższym linku na IX 50 można dostać nawet 21% rabatu co daje ponad 100 tys. oszczędności:
W czasach przed Covidovych rabaty w BMW sięgały nawet 30% potem było wielkie cięcie rabatów ale jak widać w końcu wracają lepsze czasy.
20% na BMW iX jest do zrobienia 😉 Mogę to potwierdzić. I to na auto z zamówienia, a nie ze stocku.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No i zrobiła sie dyskusja w stylu BMW tym razem nie (Będziesz Miał Wydatki) a bardziej (Będziesz Mógł Wynegocjować ).
Jakie wnioski dla postronnego obserwatora?
Co tam z autem, nieważne ... Dowedzialem się że dają rabaty!
I to jest podstawa decyzji zakupowej. Są rabaty to bierzemy :).

A poważniej ja czekam i o ile doczekam że ktoś w Europie zaszaleje i ruszy tą konserwę, bo to co Stary Kontynent proponuje jest nudne. Pachnie naftaliną, choć nawet to "norki czy szynszyle".
BMW i inni długo po staremu nie pociągną? A moze to Oni maja racje? Zobaczymy. Mi się te style old znudziły, co nic nie oznacza!
 
Top