Tutaj nie dyskutuje się o BMW, bo to forum Tesli

  • Thread starter Konto skasowane na życzenie 2023/11/09
  • Start date
  • Tags
    None

viallos

Pionier e-mobilności
Jak to jest z BMW charging? Masz to na jakiś czas czy "dożywotnio"? Płacisz za to jakiś abonament?
Z tymi atrakcyjnymi stawkami to bym polemizował. I tak drożej niż SuC ... każdy może sobie to kupić ... nawet posiadacz Tesli i płacić abo. Mi proponowali pierwszy rok abo za darmo przy zakupie BMW.
 

Beep21

Posiadacz elektryka
Tu się nie wypowiem, nie znam aktualnych cen na SuC, w każdym razie dla mnie 1,50 zł na Ionity jest bardzo przyjemne :D
 

viallos

Pionier e-mobilności
Tu się nie wypowiem, nie znam aktualnych cen na SuC, w każdym razie dla mnie 1,50 zł na Ionity jest bardzo przyjemne :D
Bez przesady ... czyli jeszcze dodatkowy pakiet

Opcjonalne pakiety, które możesz subskrybować po zakończeniu rejestracji:​

IONITY Plus

IONITY Plus
Opłata podstawowa56,00 PLN / miesiąc
Ładowanie HPC1,50 PLN / kWh
Ceny ładowania w innych krajach mogą się różnić i są określanie każdorazowo na podstawie obowiązujących cen w czasie ładowania, które możesz znaleźć w aplikacji.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Tutaj nie ma żadnych dyskusji nt. samochodów elektrycznych BMW, bo to… forum miłośników Tesli.

Chcecie podyskutować o elektrycznych autach BMW (i dowiedzieć się np. czemu napęd BMW eDrive5 jest lepszy od napędu Tesli) to zapraszam na forum BMW Polska do działu samochodów elektrycznych.
Jako posiadacz kilku aut marki bmw na przestrzeni ponad 10 lat


Powiedz mi, jaki to kunszt inżynieryjny i zaawansowanie technologiczne tej marki spowodowało, że przy tak ogromnym aucie, które będzie problem parkować przy tych rozmiarach, bagażnik to tylko 500L, a w tak małej tesli, aż 854L? Jak oglądałem iX, zanim kupiłem teslę, to mnie trochę zaszokowało, jak daleko w tyle technologicznie jest obecnie BMW za Teslą, Mercedes zresztą też.

Zobacz state of the art niemieckiej inżynierii (test łosia)

BMW iX (te lżejsze z mniejszą baterią, to ma ogromne znaczenie, zobacz sobie potem test cięższego mercedesa eqs, dlatego pchanie dużej baterii żeby zamaskować braki inżynieryjne to nie jest dobry pomysł)

Mercedes EQS (najnowsze osiągnięcie niemieckiej inżynierii, system odłączenia układu kierowniczego przy prędkościach powyżej 66 km/h :D)

Tesla Model Y

BMW iX
1699524420878.png

Tesla Model Y
1699524478733.png

Jak chcesz to mogę sobie założyć konto na forum BMW i możemy podyskutować, ale na merytorykę się przerzucajmy, a nie na wydaje mi się czy ja uważam, powyżej masz twarde dane. Bjorn też robi rzetelne testy zużycia energii, możemy zebrać te dane i porównywać i dyskutować.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Powiedz mi, jaki to kunszt inżynieryjny i zaawansowanie technologiczne tej marki spowodowało, że przy tak ogromnym aucie, które będzie problem parkować przy tych rozmiarach, bagażnik to tylko 500L, a w tak małej tesli, aż 854L?
Tesla liczy litry w bagażniku po dach. Taka kreatywna księgowość.
 
Top