slaveq
Pionier e-mobilności
No i mamy wątek biednego niezdarnego fana technologii, który że Słupska do Warszawy się trzy razy ładował... Polecam (albo nie) poczytanie komentarzy, za onkologa nie zwracam:
Ale że co, nie wierzysz mu że musiał, czy o co chodzi?No i mamy wątek biednego niezdarnego fana technologii, który że Słupska do Warszawy się trzy razy ładował...
A producent gdzieś napisał, że zimą, na mokrym, przy 120, pewnie przy wietrze w nos, będzie mniej niż 27?zużycie 27kw w płaszczaku, tempomat 120km/h? ktoś tu kłamie - czy kierowca czy producent?
Dokładnie.pewnie wystarczyło zwolnić do 100 i dojechałby z jednym ładowaniem... i szybciej...
27 kWh/100?!?!? Serio, po górach w zimie na śniegu tyle nie miałem. Chyba, że BMW robi takie auta żeby do EV zniechęcić.Ale że co, nie wierzysz mu że musiał, czy o co chodzi?
Sensowniejszy link dał tu:
![]()
Auto elektryczne, zima i trasa przez pół Polski. Co mogło pójść nie tak?
Jeśli masz jeździć elektrykiem, musisz być twardy. Nie możesz sobie pozwolić na to, że coś Cię rozbije, jakaś sytuacja, zwłaszcza taka, która Cię dotyczywww.chip.pl
Nie ma to jak "ciennikasz tehnologbiczny"... Jedno ładowanie 20 minut na trasieNo i mamy wątek biednego niezdarnego fana technologii, który że Słupska do Warszawy się trzy razy ładował... Polecam (albo nie) poczytanie komentarzy, za onkologa nie zwracam:
Bjorn w teście zasięgu na mokrym przy 2 stopniach podaje 279 Wh/km. Więc coś jest na rzeczy widać.zużycie 27kw w płaszczaku, tempomat 120km/h? ktoś tu kłamie - czy kierowca czy producent? pewnie wystarczyło zwolnić do 100 i dojechałby z jednym ładowaniem... i szybciej...
Tak, często auta elektryczne są oceniane przez pryzmat kulawej infrastruktury.Ale zgodzę się że ładowarki w Polsce to padaka.