Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

Olecki

Pionier e-mobilności
Dodatkowo w MG4, jest więcej miejsca z tyłu.
Nie ma. Byłem dzisiaj obejrzeć MG4 na dniu otwartym, mimo że ustawiłem fotel kierowcy nie aż tak wygodnie jak w EX30 to siadając z tyłu za sobą miejsca na nogi było mniej niż w EX30. Za to niezaprzeczalną zaletą MG4 względem EX30 jest dużo szerszy otwór tylnych drzwi przez co łatwo wsiąść do tyłu - w EX30 wymaga to trochę wprawy, nie każdemu uda się za pierwszym razem.

BTW - jest już pierwsze demo w Polsce ale jazd próbnych jeszcze nie ma:

IMG_20231202_123723.jpg
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jasne, tak ogarnia że ludzie wymieniają aku co 2 lata :p Jakbym nie ładował to już bym musiał zrobić to samo.
Nie wszyscy - w naszej przy aku 12v nigdy nic nie robiłem, po blisko 2,5 roku i 80 kkm problemów nie stwierdzono.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Nie ma. Byłem dzisiaj obejrzeć MG4 na dniu otwartym, mimo że ustawiłem fotel kierowcy nie aż tak wygodnie jak w EX30 to siadając z tyłu za sobą miejsca na nogi było mniej niż w EX30. Za to niezaprzeczalną zaletą MG4 względem EX30 jest dużo szerszy otwór tylnych drzwi przez co łatwo wsiąść do tyłu - w EX30 wymaga to trochę wprawy, nie każdemu uda się za pierwszym razem.

BTW - jest już pierwsze demo w Polsce ale jazd próbnych jeszcze nie ma:
a mógłbyś się pokusić o wstępną analizę MG4 vs EX30 na razie bez porównywania cen. nie ma to jak opinia doświadczonego forumowicza
 

miv

Fachowiec
kupując teraz nowe EV co wybieracie najtańszy EX30 czy MG4 Xpower?
z tych dwóch to MG. Byłem "napalony" na to Volvo od kiedy je ogłosili, cena miała być bardzo konkurencyjna. Tymczasem okazuje się, że to "tanie" EX30 właściwie nic nie ma ciekawego jeśli chodzi o wyposażenie, taka ładniejsza Dacia. EX30 w wersji, którą bym brał jest cenowo w okolicach Tesli 3, więc wolałbym Teslę.
 

paradox

Pionier e-mobilności
z tych dwóch to MG. Byłem "napalony" na to Volvo od kiedy je ogłosili, cena miała być bardzo konkurencyjna. Tymczasem okazuje się, że to "tanie" EX30 właściwie nic nie ma ciekawego jeśli chodzi o wyposażenie, taka ładniejsza Dacia. EX30 w wersji, którą bym brał jest cenowo w okolicach Tesli 3, więc wolałbym Teslę.
tym bardziej rozumiem twój wybór bo obydwa EV są chińczykami
 

Olecki

Pionier e-mobilności
a mógłbyś się pokusić o wstępną analizę MG4 vs EX30 na razie bez porównywania cen. nie ma to jak opinia doświadczonego forumowicza
Wszystko zależy czy porównujemy wersję w tej samej cenie czy wyposażeniu. Nie da się ukryć że MG4 jest tańszy ale od razu widać też dlaczego. W salonie była tylko podstawowa wersja MG4 i cóż, plastików co nie miara i to dość słabej jakości. Były 2 spalinowe modele i jeśli sztuczna skóra będzie taka sama jak w elektryku to tragedii nie ma ale rewelacji też nie. W Volvo ogólnie wnętrza sprawia dużo lepsze wrażenie, szczególnie tapicerki i wyświetlacz. Infotainment to po prostu przepaść na korzyść Volvo mimo tego że MG ma trochę fizycznych przycisków. Bagażniki podobne. Tylna szyba w MG malutka i widoczność jest ograniczona. Jako samochód rodzinny chyba lepiej sprawi się MG bo wsiadanie do tyłu EX30 jest naprawdę problematyczne. Nie patrząc na cenę na pewno wolałbym Volvo (tylko że bardzo rzadko jeżdżę w 4 dorosłe osoby) ale czy dopłata do tej różnicy w cenie jest tego warta to każdy musi sobie sam. odpowiedzieć.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Wszystko zależy czy porównujemy wersję w tej samej cenie czy wyposażeniu. Nie da się ukryć że MG4 jest tańszy ale od razu widać też dlaczego. W salonie była tylko podstawowa wersja MG4 i cóż, plastików co nie miara i to dość słabej jakości. Były 2 spalinowe modele i jeśli sztuczna skóra będzie taka sama jak w elektryku to tragedii nie ma ale rewelacji też nie. W Volvo ogólnie wnętrza sprawia dużo lepsze wrażenie, szczególnie tapicerki i wyświetlacz. Infotainment to po prostu przepaść na korzyść Volvo mimo tego że MG ma trochę fizycznych przycisków. Bagażniki podobne. Tylna szyba w MG malutka i widoczność jest ograniczona. Jako samochód rodzinny chyba lepiej sprawi się MG bo wsiadanie do tyłu EX30 jest naprawdę problematyczne. Nie patrząc na cenę na pewno wolałbym Volvo (tylko że bardzo rzadko jeżdżę w 4 dorosłe osoby) ale czy dopłata do tej różnicy w cenie jest tego warta to każdy musi sobie sam. odpowiedzieć.
no właśnie, śłuszna uwaga. podstawowe EX30 to jakaś bieda wersja żeby tylko była w cenniku a po konkretnym doposażeniu nie wiem czy się mieści w limicie dopłat a o cenie Tesli nawet nie wspominam. wygląda na to, że w Polsce EX30 będzie takim samym paradoxem jak ID.3
 
Top