Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

Ev3

Pionier e-mobilności
No chyba że dystrybucję, serwis i odpowiedzialność weźmie na siebie jakaś mocna marka, obecna od lat na rynku, która nie zawinie się z dnia na dzień

Totolotek w innym przypadku jest fajny, ale niech ten koszt ryzyka bierze na siebie sprzedawca, w cenie.
Tak z -50%.
Wygląda na to że MG mocno się zbliżył z ceną do założonych kryteriów.
Aż pojadę zobaczyć, gdy już się otworzą koło mnie....
 

inter

Pionier e-mobilności
Tylko ceną. Angole mają te fury już jakieś 2 lata i szczególnie zachwyceni nimi nie są :>
A masz jakieś szczegółowe informacje? Są awaryjne, czy inne powody.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Pracuję z angolami, widziałem sporo recenzji i akurat MG4 zbiera u nich bardzo pozytywne oceny. Jego minusem są asystenci jazdy na autostradzie - generalnie bezużyteczni, do wyłączenia. Ale do codziennych jazd po mieście i okolicach świetne auto.
 

inter

Pionier e-mobilności
Pracuję z angolami, widziałem sporo recenzji i akurat MG4 zbiera u nich bardzo pozytywne oceny. Jego minusem są asystenci jazdy na autostradzie - generalnie bezużyteczni, do wyłączenia. Ale do codziennych jazd po mieście i okolicach świetne auto.
Asystent to oprogramowanie, możliwe do naprawienia.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Wiem. Ale czy naprawią to inna bajka. Ja by raczej wolał do tego podejść na zasadzie: asystenta jazdy na autostradzie nie ma. A jeśli go kiedyś naprawią to będę miał miłe zaskoczenie. Nie licząc tego (no i kontrowersyjnego wyglądu) auto oferuje naprawdę dużo za małe pieniądze.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Pracuję z angolami, widziałem sporo recenzji i akurat MG4 zbiera u nich bardzo pozytywne oceny. Jego minusem są asystenci jazdy na autostradzie - generalnie bezużyteczni, do wyłączenia. Ale do codziennych jazd po mieście i okolicach świetne auto.
Czyli generalnie świetne miejskie auto, z kamerami 360 i podgrzewanymi siedzeniami i kierownicą tylko w najbogatszej wersji wyposażenia? Tutaj spoko a w EX30 było to niedopuszczalne? W Volvo można chociaż podgrzewanie za niewielką dopłatą dokupić w bida wersji..
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
W PRL-u wszyscy w Polsce narzekali ze te nasze wytwory fiatowskie to maja napęd na tył, a ze prawdziwie dobre samochody (czyli zachodnie) maja napęd na przód.
No i teraz jak już mamy napędy na przód to się odwróciło, bo jednak własciwy był ten napęd w czasach PRL-u czyli na tył
Jeżeli ktoś się zastanowi dlaczego tak jest, to nie wydaje się to dziwne specjalnie.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czyli generalnie świetne miejskie auto, z kamerami 360 i podgrzewanymi siedzeniami i kierownicą tylko w najbogatszej wersji wyposażenia? Tutaj spoko a w EX30 było to niedopuszczalne? W Volvo można chociaż podgrzewanie za niewielką dopłatą dokupić w bida wersji..
Ta "najbogatsza wersja" kosztuje 150tys. Porównaj z ponad 220tys w Volvo. Widzisz różnicę? Do najtańszej wersji dopłacam 25tys i mam grzane fotele, grzaną kierownicę, kamery 360 stopni i większą baterię. W Volvo aby uzyskać to samo muszę dorzucić 50tys do bazowej wersji i nadal nie będę miał podgrzewanych foteli bądź podgrzewanej kierownicy.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ta "najbogatsza wersja" kosztuje 150tys. Porównaj z ponad 220tys w Volvo. Widzisz różnicę? Do najtańszej wersji dopłacam 25tys i mam grzane fotele, grzaną kierownicę, kamery 360 stopni i większą baterię. W Volvo aby uzyskać to samo muszę dorzucić 50tys do bazowej wersji i nadal nie będę miał podgrzewanych foteli bądź podgrzewanej kierownicy.
20% vs 30% ceny, tylko że w Volvo dostajesz więcej bo w pakiecie jest np. Panoramiczny dach, ładowarka 22kW i jeszcze kilka rzeczy.
 
Top