Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

Ev3

Pionier e-mobilności
No zupełnie inaczej niż Ex30.
Inaczej.
No chyba że dystrybucję, serwis i odpowiedzialność weźmie na siebie jakaś mocna marka, obecna od lat na rynku, która nie zawinie się z dnia na dzień

Totolotek w innym przypadku jest fajny, ale niech ten koszt ryzyka bierze na siebie sprzedawca, w cenie.
Tak z -50%.

Jest atrakcyjniejszy zarówno wizualnie,
Nie mam więcej pytań.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No ale akurat te oszczędności producenta mają odbicie w cenie auta.
EX30 zapowiada się naprawdę dobrze w super cenie
Naprawdę?
Dobrą cenę jak dla mnie na tylko wersja AWD, reszta to płacenie głównie za znaczek, bo samo auto nie oferuje zbytnio więcej niż konkurencja.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zgadza się, marudzę. Pospieszyłem się z tym że ma być tylko ładniejszy, ma być ładniejszy i nie gorszy niż e-niro ;P
No właśnie.
I tu się zaczyna problem, ja mam podobne dylematy.
I duże wątpliwości czy nie wycofać zaliczki na Volvo, bo nijak się ekonomicznie nie spinają tego typu wymiany.
A poza zaletami napędu i wyglądu, z innymi jest już gorzej.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Na początku roku u dealera Kia.
To se nevrati, nie można robić takich porównań, bo to bez sensu.
Leaf jako nowy za 116 tys brutto, jak to było kilka lat temu, też się nie powtórzy.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Inaczej.
No chyba że dystrybucję, serwis i odpowiedzialność weźmie na siebie jakaś mocna marka, obecna od lat na rynku, która nie zawinie się z dnia na dzień
Wiesz, że marka MG jest obecna na rynku od 100 lat? Dłużej niż Volvo. A że jedno i drugie ma teraz mało wspólnego z swoimi korzeniami to zupełnie inna bajka. Chińczycy mogą tak samo zwinąć Volvo jak i MG.

Nie mam więcej pytań.
No ja też. Tylko dla mnie atrakcyjność wizualna to nie jedynie linia nadwozia, ale również wnętrze, na które patrzę znacznie częściej i dłużej niż na bryłę nadwozia.
 

Lisciasty

Zadomawiam się
To se nevrati, nie można robić takich porównań, bo to bez sensu.
Leaf jako nowy za 116 tys brutto, jak to było kilka lat temu, też się nie powtórzy.
Dlaczego niby nie można? Obniżki w Tesli pokazują co innego.
No i fakt, porównanie może bez sensu, większy samochód od koreańczyka vs mniejszy od chinola. Dla mnie natomiast bez sensu jest cena za owego chinola ;P
 

vwir

Pionier e-mobilności
Dlaczego niby nie można? Obniżki w Tesli pokazują co innego.
No i fakt, porównanie może bez sensu, większy samochód od koreańczyka vs mniejszy od chinola. Dla mnie natomiast bez sensu jest cena za owego chinola ;P
Dokładnie tak. Ex30 ze swoją ceną wyskoczył w samym środku szczytu cen. A teraz ceny zaczynają zjeżdżać do całkiem sensownych poziomów. Ostatnio na elektrowozie były artykuły o przecenach Audi, VW, Megane. Przecież musiałbym się mocno w głowę uderzyć żeby wybrać Ex30 za 200 vs Audi Q4 za 180-190tys: https://elektrowoz.pl/auta/myslisz-...22-proc-nizsze-od-183-722-zl-za-q4-e-tron-35/
 

Belkot

Posiadacz elektryka
Top