Witam Wszystkich :)

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeżeli chodzi o Yoke to z jednej strony wydaje mi się super sprawa a z drugiej strony sam nie wiem, pewnie bym się szybko przyzwyczaił, ale nie będę jedynym użytkownikiem samochodu.

Co do tylnych drzwi to widziałem na youtube kilka filmów z USA, w których mówią, że drzwi potrafią się niespodziewanie zamknąć i uderzyć, ale wydaje mi się to bardzo mało prawdopodobne, mi te drzwi się w sumie podobają, ale na parkingu zwracają pewnie uwagę innych, na czym chyba do końca mi nie zależy.
Ludzie zwykłym domykaniem w innych markach potrafią sobie paluchy po przycinać. Jakoś mamy tendencje do wieszczenia napraw i awarii, zanim cokolwiek kupimy..
Nie wiem... Jestem w czopku, urodzony czy co? Przed każdym zakupem osobowych aut, nawet kampera, o Harleyu nie mówię ( miał gubić śrubki ) zawsze mnie ostrzegano!
. Wszystko miało się rozwalić itp, a nic takiego się nie stało. . Po za kilkoma przypadkami , lecz akurat w tych autach ktore miały być bezawaryjne i nie miały tego fatalnego PiaRu

Zamknąć się falcony same potrafią, oczywiście, ale jak np. dupek z YT, odejdzie i auto będzie się chciało się zabezpieczyć o ile ma tak ustawione w menu.
Auta z Yoke prowadzimy we czwórkę, w tym żona ( Tm3 ma też i Xp).
Ad falcony, dla pasazerow są ekstra. Nie trzeba łba schylać, dla usadowienia dzieci tym bardziej.

Nikomu niby nie zależy na niczym, to takie nasze Polskie . Nawet jak się spotykamy to narzekamy, nikt nie powie, że jest zadowolony. Co kraj to obyczaj.
To gadanie aby usprawiedliwić pewne smutne fakty, różne fakty z życia. To pozostałość po egalitaryźmie komuny, dziadków , rodziców, czasem nas itd...
 
Last edited:

6a8

Posiadacz elektryka
minusyniższe wsiadanie (ale czy na pewno)?
O ile jeszcze nie robiłeś jazd testowych, to koniecznie zrób.
Można też w Katowicach.
Dzisiaj wsiadłem do starego Accorda ( którym kupę czasu jeździłem ), powiedziałbym że jest jeszcze niżej niż w M3 :)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Mnie w X odstraszają tylko kierunkowskazy w kierownicy. Już zacząłem oglądać EQS SUV, nie ma frunka ale można bagażnik dachowy zamontować a rabat da się wyrwać taki że cena może być złożona do Xa. Tylko jest to jeszcze większy i cięższy czołg i jednak chciałbym mieć te drzwi podnoszone do góry.
W Y brakuje mi tylko wentylowanych siedzeń i 3 rzędu siedzeń. Zegary przed kierownicą są zbędne.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Ja niestety najwcześniej kiedy będę zamawiać to koniec pierwszego kwartału 2024, ale już nie mogę się doczekać. Wcześniej chciałem X5/X7, ale nie wiem jak mogłem mieć w ogóle taki głupi pomysł :)
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
O ile jeszcze nie robiłeś jazd testowych, to koniecznie zrób.
Można też w Katowicach.
Dzisiaj wsiadłem do starego Accorda ( którym kupę czasu jeździłem ), powiedziałbym że jest jeszcze niżej niż w M3 :)
Czyli jak się wsiada do Modelu S, jak np. do Passata czy BMW5?
 

6a8

Posiadacz elektryka
Czyli jak się wsiada do Modelu S, jak np. do Passata czy BMW5?
Po prostu, jeżeli jeszcze nie próbowałeś, to trzeba spróbować :)
Ilość plusów dodatnich, lub ujemnych na pewno się zmieni.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Ludzie zwykłym domykaniem w innych markach potrafią sobie paluchy po przycinać. Jakoś mamy tendencje do wieszczenia napraw i awarii, zanim cokolwiek kupimy..
Nie wiem... Jestem w czopku, urodzony czy co? Przed każdym zakupem osobowych aut, nawet kampera, o Harleyu nie mówię ( miał gubić śrubki ) zawsze mnie ostrzegano!
. Wszystko miało się rozwalić itp, a nic takiego się nie stało. . Po za kilkoma przypadkami , lecz akurat w tych autach ktore miały być bezawaryjne i nie miały tego fatalnego PiaRu

Zamknąć się falcony same potrafią, oczywiście, ale jak np. dupek z YT, odejdzie i auto będzie się chciało się zabezpieczyć o ile ma tak ustawione w menu.
Auta z Yoke prowadzimy we czwórkę, w tym żona ( Tm3 ma też i Xp).
Ad falcony, dla pasazerow są ekstra. Nie trzeba łba schylać, dla usadowienia dzieci tym bardziej.

Nikomu niby nie zależy na niczym, to takie nasze Polskie . Nawet jak się spotykamy to narzekamy, nikt nie powie, że jest zadowolony. Co kraj to obyczaj.
To gadanie aby usprawiedliwić pewne smutne fakty, różne fakty z życia. To pozostałość po egalitaryźmie komuny, dziadków , rodziców, czasem nas itd...
Tak, też mam wrażenie że przesadzają z tym domykaniem falconów, to pewnie trochę jak z tym celowym postarzaniem sprzętu, że teraz telewizor to na 2 lata, podczas gdy ja mam już 11 letni co prawda już jako zapasowy, ale nadal działa i nic się nie psuje. Tak samo jak kupowałem samochód w 2016 to że po przejechaniu 50tys. km rozleci się silnik bo ma sprężarkę, a samochód oczywiście nadal jeździ prawie jak nowy i nic się nie dzieje :)
Dobrze wiedzieć, żeby takie ustawienia typu falcony pozmieniać.
Btw. wiedziałem, że jest software update zdalny, ale teraz okazuje się, że jak wprowadzają jakiś nowy hardware to również można sobie robić upgrade, tyle że za opłatą, dla mnie to super sprawa.

Mi tam zależy na fajnym samochodzie i walczę z tym narzekaniem np. na to że ostatnio były upały, a jak będzie -5 to będą mówić że zimno.

Ogólnie moje podejście do elektryków zmieniło się o 180 stopni po tym jak zacząłem się interesować dokładniej Teslą.
Wcześniej żyłem stereotypem, że Tesla jest słabej jakości itp., ale to są totalne bzdury.
Tj. wnętrze poprzedniego X nie wygląda fajnie, ale aktualne jest dla mnie rewelacyjne.
 

KrzysztofFly

Moderator
Jasne, że tak, ale chciałbym się przy okazji dowiedzieć jaka jest wysokość wsiadania :)
Także uważam, że musisz koniecznie umówić się na jazdy próbne, to naprawdę rozwieje dużo Twoich wątpliwości.
Z wcześniejszych wpisów wnioskuję, że aktualnie jeździsz czymś dużym, chociaż wspomniałeś także, że głównie będziesz jeździł po mieście. Tak samo trasy 350-450km, nie będą problemem dla żadnego w trzech wcześniej wspomnianych modeli, szczególnie jak weźmiesz pod uwagę, że ilość ładowarek cały czas się zwiększa.
Dla rodziny 2+2 w zupełności wystarczy MY, bagażniki są naprawdę pojemne i przy rezygnacji z kilku zbędnych rzeczy na pewno zmieścisz się na rodzinny wyjazd. Co do wsiadania, to w moim przypadku rozważałem 3 i Y. Ze względu na mój PESEL wygodniej wsiadało mi się do Y i stąd mój wybór.
Podobnie ma się sytuacja w modelu S i X, do obu wsiadałem w salonie (nie jeździłem nimi) i zdecydowanie łatwość wsiadania była lepsza w X, tak jak @Bronek wspominał, dodatkowo drzwi tylne dają jeszcze lepszy komfort wsiadania do tyłu, a także ewentualnego zapinania dzieci. W sumie to w X jeszcze bardziej odczujesz lepszy komfort zajmowania miejsc z tyłu, gdyż w każdym samochodzie zajmowanie miejsc z tyłu jest gorsze niż z przodu, a w X niekoniecznie.
Co do pojemności bagażowej X-a, to tu już nie ma o czym dyskutować, tam będziesz mógł na wyjazd zabrać nawet najmniej potrzebne rzeczy, które z góry wiesz, że są Ci na nim niepotrzebne i nie będziesz musiał na ten temat dyskutować z żoną;);););).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Reasumując wg mnie, kompromisem najmniejszym obarczony będzie model Y. (edit : brałbym "4x4")
Kasa, pojemność , wsiadanie jazda wszystko zapewnia z listy. Oprocz zegarów ale uwierz, one kompletnie są niepotrzebne. Ale jak chcesz to.... Można
Wiele metod i dodatkowo . Sam montowałem, gdzie i AA i kamerka asystent Google itp, full wypas za ok 2500zł. To, tylko jeden z wariantów.

 
Last edited:
Top