Dokładnie tak było, tylko, że była akcja serwisowa Tesli i bezkosztowo można było zrobić upgrade.
Tutaj xiaomi nie robi praktycznie nic, albo udaje że tak ma być.
Post jest po to, żeby nagłaśniać takie sytuacje i ostrzegać się wzajemnie.
Chińska motoryzacja jest niezwykle tania, powody dlaczego - widać.
Istnieje jeszcze jeden problem, mało nagłośniony w naszych okolicach, chińskie BEV mają ogromny problem z izolacją wysokiego napięcia - ryzyko utraty zdrowia czy życia jest nieproporcjonalnie duże.
Wracając do tematu NCAP, to niestety, nowe, tanie auta są coraz gorzej konstruowane.
NCAP się zmienia, bo zmieniają się też standardy i procedury, auta są coraz cięższe i szybsze.
BLIS kiedyś było tylko w volvo, teraz ma praktycznie każdy nowoczesny samochód - nie tylko poprawiło to bezpieczeństwo, ale wygode podróżowania.
Tak samo kurtyny powietrzne, zagłówki, strefy zgniotu dla pieszych(!)