Zachęcają do likwidacji strefy czystego transportu

elektryk

Pionier e-mobilności

Artykuł opisuje zbieranie podpisów i linkuje do zbierania podpisów pomimo, że zbiórkę podpisów organizuje Konfederacja. Co ciekawe portal jest utrzymywany głównie ze środków miasta Krakowa, nie jest niezależny.
 
K

Konto_usuniete_2024-07-16

Gość
Gdyby przeglądy były rzetelne to wtedy dopiero mielibyśmy wykluczenia komunikacyjne.

Generalnie to ludzie jeździliby bez przeglądów.

Tak samo jak 8 sądowych dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów nie powoduje, że taki delikwent nie wsiądzie za kierownicę i to jeszcze po %.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Wykluczonie komunikacyjne... Wielkie slowa, bywa nadużywane, np, jak ktos ma 2 km do pracy lub szkoly autobus co godzinę lub rower w piwnicy.. A najbardziej wykluczony jest gdy do Galerii Handlowej musi tramwajem dojechac i przejsc 200m.
Przeginanie ale dobrze brzmi. WYKLUCZENIE slowo nomen omen KLUCZ
Słaby temat do drwin. Zapraszam np. w moje rejony ("Białystok i akalice"), gdzie wiele małych miejscowości nie ma wcale albo ma bardzo słabe połączenia z większymi ośrodkami.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Słaby temat do drwin. Zapraszam np. w moje rejony ("Białystok i akalice"), gdzie wiele małych miejscowości nie ma wcale albo ma bardzo słabe połączenia z większymi ośrodkami.
Na otomoto jest ponad 1000 ogłoszeń samochodów na benzynę lub benzyna + LPG z rokiem produkcji od 2000 roku i do kwoty 5000 zł. To niecałe 2 minimalne lub 10 miesięcy 500+ na jedno dziecko. Do kwoty 10000 zł jest już ponad 6 tys. ofert itd. A właśnie pojazdy z takim napędem i takim rocznikiem będą już akceptowalne przez wymogi strefy krakowskiej. W momencie jej wejścia będą to samochody 26 letnie. Jakie więc wykluczenie komunikacyjne? Wystarczy wypisać się z sekty Rudolfa Diesla.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Na otomoto jest ponad 1000 ogłoszeń samochodów na benzynę lub benzyna + LPG z rokiem produkcji od 2000 roku i do kwoty 5000 zł. To niecałe 2 minimalne lub 10 miesięcy 500+ na jedno dziecko. Do kwoty 10000 zł jest już ponad 6 tys. ofert itd. A właśnie pojazdy z takim napędem i takim rocznikiem będą już akceptowalne przez wymogi strefy krakowskiej. W momencie jej wejścia będą to samochody 26 letnie. Jakie więc wykluczenie komunikacyjne? Wystarczy wypisać się z sekty Rudolfa Diesla.
Ale o czym teraz piszesz, jak ceny aut mają się do tematu wykluczenia komunikacyjnego? Piszę o realnym problemie nieobecnego/niewydolnego transportu publicznego, którego efektem jest właśnie używanie aut na potęgę. Rozwiązaniem nie jest w żadnej mierze zastąpienie diesla benzyną.
Pisałem o tym wiele razy - najbardziej środowisku i nam samym przyczynimy się ograniczając przemieszczanie się (czy to ICE czy BEV).
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Ale o czym teraz piszesz, jak ceny aut mają się do tematu wykluczenia komunikacyjnego? Piszę o realnym problemie nieobecnego/niewydolnego transportu publicznego, którego efektem jest właśnie używanie aut na potęgę. Rozwiązaniem nie jest w żadnej mierze zastąpienie diesla benzyną.
Pisałem o tym wiele razy - najbardziej środowisku i nam samym przyczynimy się ograniczając przemieszczanie się (czy to ICE czy BEV).
Cała dyskusja jest o SCT w Krakowie i jak to biednych ludzi wykluczą transportowo takie rozwiązania, odbierze im wolność itd. Komunikacją też wszystkiego nie zastąpisz, bo wielu ludziom dnia by zabrakło na ogarnięcie wszystkich obowiązków.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Słaby temat do drwin. Zapraszam np. w moje rejony ("Białystok i akalice"), gdzie wiele małych miejscowości nie ma wcale albo ma bardzo słabe połączenia z większymi ośrodkami.
Ale właśnie o to chodzi w SCT. Przyjeżdżasz do Krk zostawiasz samochód w P+R załatwiasz swoje sprawy i wracasz do domu z P+R samochodem. Ja nie mam pretensji o jeżdżenie dieslami po wiejskich drogach gdzie samochód przejeżdża raz na pół godziny. Problemem są centra miast gdzie też mieszkają ludzie a kopcące samochody stoją w korkach 12h na dobę.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ale właśnie o to chodzi w SCT. Przyjeżdżasz do Krk zostawiasz samochód w P+R załatwiasz swoje sprawy i wracasz do domu z P+R samochodem. Ja nie mam pretensji o jeżdżenie dieslami po wiejskich drogach gdzie samochód przejeżdża raz na pół godziny. Problemem są centra miast gdzie też mieszkają ludzie a kopcące samochody stoją w korkach 12h na dobę.
A jak nie masz samochodu/nie dasz rady/nie chcesz jeździć autem?
 

Ratt

Posiadacz elektryka
A jak nie masz samochodu/nie dasz rady/nie chcesz jeździć autem?
To nie mam problemu z SCT. Przecież to jest ograniczenie właśnie dla tych co mają i nie chce im się wychylić nosa poza swoje "ja". Priusy i Tesle w Krk na taxi, elektryczne autobusy, tramwaje są dostępne dla wszystkich.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Ale właśnie o to chodzi w SCT. Przyjeżdżasz do Krk zostawiasz samochód w P+R załatwiasz swoje sprawy i wracasz do domu z P+R samochodem. Ja nie mam pretensji o jeżdżenie dieslami po wiejskich drogach gdzie samochód przejeżdża raz na pół godziny. Problemem są centra miast gdzie też mieszkają ludzie a kopcące samochody stoją w korkach 12h na dobę.
Była już o tym dyskusja. Parkingi P+R są budowane w granicach SCT także niestety ale nie jest to rozwiązanie.
 
Top