Zdradziłem Teslę dla BMW ... i (nie) żałuję - iX2 xDrive 30 M Sport Pro

Ev3

Pionier e-mobilności
No ale to jest przypadek opisany powyżej ... jedno ładowanie nad morze gdzie dojeżdżam z 5% na ładowarkę i laduje do jakichs 80%.
I to doładowanie do 80% raczej nie trwa 30 minut, ani 20 w Tesli.

Wiem, że chodzi Ci o to, że w Tesli musisz doładować mniej, bo ma niższe zużycie, ale generalnie Tesla też ładuje się równie kiepsko, z uwagi na słabą krzywą, może poza najnowszymi SC gdzie trochę nadrabia amperażem.
 

viallos

Pionier e-mobilności
I to doładowanie do 80% raczej nie trwa 30 minut, ani 20 w Tesli.

Wiem, że chodzi Ci o to, że w Tesli musisz doładować mniej, bo ma niższe zużycie, ale generalnie Tesla też ładuje się równie kiepsko, z uwagi na słabą krzywą, może poza najnowszymi SC gdzie trochę nadrabia amperażem.
W Tesli jest przede wszystkim wieksza bateria ... a czy zużywa mniej czy więcej to się okaże jak pojadę w trasę.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ile masz w tym bmw?
Wydaje mi się że nie czytasz że zrozumieniem co sie pisze i do tego jestes leniwy. Szybciej byś sprawdził w google niż pisząc ten post.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Wydaje mi się że nie czytasz że zrozumieniem co sie pisze i do tego jestes leniwy. Szybciej byś sprawdził w google niż pisząc ten post.
Z pojazdami tego typu często jest problem, że nigdy nie wiadomo co oznacza dana nazwa, czy konkretny model, czy tylko jakąś linię wyposażeniową, która miewa różne silniki, baterie itd

Googiel twierdzi, że ma 66 kWh brutto.

Czyli dla mnie się nie nada, jeśli nie ma innej baterii nawet w opcji.
Szkoda, bo by w przyszłości przydało się coś krótszego od Ioniqa, ale o podobnych parametrach...
 
Top