Znowu coś od MG - tym razem IM6

chess_m

Posiadacz elektryka
£50k to chyba dosc drogo. On jest na poziomie Zeekra 7X albo Nio?

Edit: juz sobie chyba odpowiedzialem "(...)with a maximum recharge rate of 392kW to top up the battery from 10 to 80 per cent in 17 minutes."
Hmm... Standard range. ma 10-80% 26 minut/ Czyżby tam nie było 800 V ? czy też
Long range ma nie tylko większe ale i mocniejsze bateriie (NMC vs LFP czy co ?)

A auto wygląda fajnie
 

nabrU

Moderator
£50k to chyba dosc drogo. On jest na poziomie Zeekra 7X albo Nio?

Jeśli TMY w UK jest od £45k do £52k to chyba w miarę podobnie.

Edit: juz sobie chyba odpowiedzialem "(...)with a maximum recharge rate of 392kW to top up the battery from 10 to 80 per cent in 17 minutes."

Zgadza się, 800V jest dość znaczącą różnicą ;) (choć podstawowa wersja 75kWh ma wciąż architekturę 400V)

Poniżej specyfikacja z australijskiej strony (jest tam sporo więcej o tych samochodach, choć nie wiadomo czy to samo wyposażenie będzie w Europie):

IM5 - https://shop.mgmotor.com.au/brochures/MG_IM5_Brochure.pdf
IM6 - https://shop.mgmotor.com.au/brochures/MG_IM6_Brochure.pdf
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Long range ma nie tylko większe ale i mocniejsze bateriie (NMC vs LFP czy co ?)
I też sam sobie odpowiadam
SR waży 2180 a LR 2210 przy różnicy wielkości baterii 25kWh
czyli w SR jest LFP a w LR NMC + jak wspomniał @nabrU 400V w SR
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Qrde, może jak mi się skończy PCP na moje aktualne MG4 to o czymś takim pomyślę?

Lepiej sprezentuj sobie podpis i wyjaśnij w profilu gdzie mieszkasz, bo będą pytania co to PCP :p

 

chess_m

Posiadacz elektryka
Lepiej sprezentuj sobie podpis i wyjaśnij w profilu gdzie mieszkasz, bo będą pytania co to PCP :p

perplexity to wyjaśniło już w drugim prompcie :)
 
Top