ZOE R135 50kWh Intense 2021 <100k - kupilibyście?

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Podejrzewam, że wystarczy tylko zwolnić. Może nawet nie trzeba będzie się podładowywać. Piszę to tylko dlatego, żeby kupujący miał świadomość na co się pisze. A tak naprawdę to najlepiej byłoby podskoczyć do salonu i wypożyczyć takie auto na weekend. Teraz jest w miarę zimno, to można zrobić realistyczny test.
Tak zdecydowanie, teraz to są dobre warunki do testów :D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Tutaj tylko jedno warto wziąć pod uwagę. 52 tygodnie * 5 dni * 200km = 50tys km rocznie. Za - powiedzmy - 3 lata będzie 150tys przebiegu. Na pewno nie obędzie się bez degradacji baterii na poziomie 10-20%. Więc za 3 lata o tyle krótszy dystans przejedzie.
Ciekawe jaka bedzie w ZOE degradacja przy takich przebiegach... ale jak policzylem ze bedzie jezdzil hybrydowa toyota z 5L spalaniem to mi wyszlo na paliwo 15000.- PLN a na prąd licząc ze stratami 20kWh 5000.-
Roczna oszczednosc 10000.- PLN na benzynie... jest sie po co schylic...
 

Janusz

Zadomawiam się
Cześć, od grudnia 2021 użytkuję Zoe 135, prawie codziennie 100km. Przy obecnych warunkach drogowych spokojnie przejeżdżam ok. 250km
(drogi podmiejskie - max 90km/h, miasto). Zoe przez noc parkuje w garażu ( ok +10C). Zużycie energii według samochodu od 17kWh do 18.8kWh.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Cześć, od grudnia 2021 użytkuję Zoe 135, prawie codziennie 100km. Przy obecnych warunkach drogowych spokojnie przejeżdżam ok. 250km
(drogi podmiejskie - max 90km/h, miasto). Zoe przez noc parkuje w garażu ( ok +10C). Zużycie energii według samochodu od 17kWh do 18.8kWh.
To nieźle.
Zoe Q90 zimą nie schodziło poniżej 20, jeżdżąc praktycznie wyłącznie w mieście....
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ni ale wbrew pozorom jazda BEV w mieście nie daje oszczędności, czego spodziewają się użytkownicy samoładujacych hybryd.
Tu nie na takiego marnowania energii jak w ICE 😉
 
Top