Dzień dobry i dziękuję

owen

Fachowiec
Jakaś mała ta focia, ale to chyba Vapour Grey, który nawet jako standardowy kolor mi się podoba (choć nie ma jak turkus Makena ;)).
jak wrzuciłem z telefonu, to w ogóle nie chciała się załadować, bo iPhone to teraz robi zdjęcia chyba z myślą o grand press foto. Więc pomniejszyłem do minimum, żeby na pewno weszła. Wiesz, ja jestem typowym facetem z kawałów i widzę trzy kolory - fajny, chu.y i... OK, sporo się zmieniło na świecie, nie chcę nikogo obrazić, więc trzeci niech będzie "obciachowy". W każdym razie ten jest szary, a czy nazywa się moon, grey czy jeszcze jakoś inaczej, to musiałbym sprawdzić.
No to sprawdziłem. Jednak Moonstone Uniwersalny/Czarny. Czyli nie szary :). Wersja Life, czyli nici z ogrzewania stóp :).
 

nabrU

Moderator
Aha. Teraz widzę, że Jesteś z UK, czyli warunki promocji na ID.4 mogą być zupełnie inne. No, w każdym razie masz o czym myśleć :)

U nas promo to trochę zniżek i kredyt 0% na całą rodzinę ID (bez Buzz) przy zamówieniu do 2 października

1687370069843.png
No to sprawdziłem. Jednak Moonstone Uniwersalny/Czarny. Czyli nie szary :). Wersja Life, czyli nici z ogrzewania stóp :).

Sorki to szary Moonstone, szary Vapour jest w Cupra Born (ale jak dla mnie to te same szare kolory, które o dziwo mi się podobają).

Natomiast kiedy chodziłem trochę po brytyjskich forach użytkowników id.3, ludzie wydawali się znacznie milsi dla siebie i pełni życzliwości, radzili sobie wzajemnie właśnie np. wybór wersji pro, skoro tańsza, a i tak wyrywna. Ale może to tylko wrażenie.

Tak jest raczej na każdym forum EV w UK, nawet takim ogólnym jak SpeakEV. Nie ma takiej nawalanki między użytkownikami EV jak na Elektrowoziej. Nie wspominałem o tym tutaj bo nie chcę podpaść ;) i tak mam już przechlapane za czasami inny punkt widzenia ze względu na miejsce zamieszkania :ROFLMAO:
 
Last edited:

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Nie wybierałem, wziąłem, co było. Gdybym mógł, to wybrałbym czerwony, bo dawno nie miałem czerwonego auta i już mi się te srebrne i czarne znudziły trochę. Ale tak też jest git. Była kokarda, przecinanie wstęgi i okolicznościowe przemówienie ;-).
Prawie jak w Tesli („panie, mamy 10 minut do następnego auta wiec nie, nie umyjemy i nie naładujemy panu auta!”) :)
 

owen

Fachowiec
Prawie jak w Tesli („panie, mamy 10 minut do następnego auta wiec nie, nie umyjemy i nie naładujemy panu auta!”) :)
No, ja dostałem umyte i czyściutkie tak, ze aż mi było szkoda, bo wiem, ze długo w takim stanie go nie utrzymam. No i naładowane do 80 proc.

Kurczę, jak tym się super jeździ, zwłaszcza późnym wieczorem. I mimo harców, poniżej 14 kWk. Gdzie jest haczyk, ja się pytam ;-)?
 

planzero

Fachowiec
czyli taki kolor jak nasze ;) ceny powariowały. Nasz kosztował 2 lata temu ostatecznie coś poniżej 140k brutto, do tego dostaliśmy 27k dofinansowania. Ostatecznie cena niby bardzo dobra, ALE rata leasingowa wzrosła z 1100 do coś koło 1700 przez wzrostu stóp...czyli i tak do D
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Gratulacje. Będzie pan zadowolony, jak każdy posiadacz nowego auta. Mnie tam specjalnie nic nie przeszkadzało a żona podłokietnika nie używa. Dzisiaj mamy dostać oprogramowanie 3.2 ale na nowe opony przyjdzie jeszcze poczekać. Natomiast chętnie zmieniłbym fotek na taki z masażerem, jazda motocyklem była lepsza dla kręgosłupa niż jazda autem. Z racji tego że mamy w zastępstwie małą Skodę to jest okazja wyciągnąć i zabrać na wycieczkę motocykl
 

owen

Fachowiec
czyli taki kolor jak nasze ;) ceny powariowały. Nasz kosztował 2 lata temu ostatecznie coś poniżej 140k brutto, do tego dostaliśmy 27k dofinansowania. Ostatecznie cena niby bardzo dobra, ALE rata leasingowa wzrosła z 1100 do coś koło 1700 przez wzrostu stóp...czyli i tak do D
Widzę, że na otomoto jest wystawiony egzemplarz za 150k i kolejne za 155k z baterią 58k, więc te obecne promocyjne ceny wydają się jednak nawet nieco niższe niż te startowe (bo rozumiem, że te 140k za baterię 45, której teraz w sprzedaży nie ma). Ewidentnie jest jakieś ciśnienie na sprzedaż teraz, bo tych promocyjnych modeli nie ubywa. Ba. Sam fakt, że są nowe od ręki świadczy o zmianie na rynku. Może to przez presję Tesli, może z innego powodu, tego się pewnie nie dowiemy.

Dałem dealerowi w rozliczeniu swoje auto, pięcioletnią hybrydę HEV, przez co mam relatywnie wysoką wpłatę własną (ponad 40 proc.). Z tego powodu w moich ratach udział kosztów odsetkowych w całkowitej racie nie jest wysoki i z ryzykiem stopy procentowej czuję się OK. Sporą część raty ogarniają mi oszczędności na paliwie i wydatkach na serwis (to już uwzględniam w skali roku), mam też motywację, żeby rzucić palenie :) i jakoś z ratami dam radę. Z kolei końcowy wykup ma mi sfinansować dotacja i obracanie nią do dnia wykupu, ale to się jeszcze zobaczy, za trzy lata sytuacja może być zupełnie inna. Generalnie - w moim przypadku zamiana HEV na elektryka nie była bardzo droga i łudzę się, że oszczędności na paliwie i serwisie pokryją te koszty mniej więcej w sześć lat lub mniej, jeśli rozbuduję PV (a taki mam zamiar).
 

nabrU

Moderator
Dzisiaj mamy dostać oprogramowanie 3.2 ale na nowe opony przyjdzie jeszcze poczekać.

Ja dzisiaj rano odstawiłem swój ID na pierwszy przegląd plus aktualizację softu do 3.2 oraz sprawdzenie baterii i potencjalnie wymianę opon. Dealer był bardzo pewien siebie, że update pójdzie dobrze i oddadzą mi samochód jutro. Pożyjemy - zobaczymy... :unsure:

Żona z resztą też swojego Mii odstawiła dzisiaj do Seata na przegląd.

Z racji tego że mamy w zastępstwie małą Skodę to jest okazja wyciągnąć i zabrać na wycieczkę motocykl

Ja niestety dostałem zastępcze benzynowe (chyba 1.0) Polo i to w manualu :oops: A na moto to już nie pamiętam kiedy jeździłem :eek:

P.S. Kto zauważył że apka WeConnect ID zmieniła nazwę na Volkswagen?
 
Top