A które jest szybsze niż TMY P za 200 tys?Wiesz że dla niektórych to że jest to auto małe auto to właśnie jego główna zaleta? Jak ktoś chce za te 200k mieć małe auto szybsze niż Tesla MY performance to jest to akurat coś dla niego.
A które jest szybsze niż TMY P za 200 tys?Wiesz że dla niektórych to że jest to auto małe auto to właśnie jego główna zaleta? Jak ktoś chce za te 200k mieć małe auto szybsze niż Tesla MY performance to jest to akurat coś dla niego.
Miałem tak w DS5. Było tam więcej ergonomicznych baboli, ale ten chyba najbardziej wkurzał. Podjeżdżasz pod szlaban, chcesz odebrać bilecik parkingowy, jesteś zwrócony w stronę szyby i... kicha - przyciski zostały za Twoimi plecami. Obrót o 180 stopni, żeby otworzyć szybę, kolejny obrót o 180 stopni żeby odebrać bilecik no i trzeci obrót o 180 stopni żeby zamknąć szybę. Ciężko wymyślić gorsze ich umiejscowienie. Chyba tylko księgowym ono pasuje, bo nie trzeba robić drugiego zestawu dla pasażera.Najbardziej mnie śmieszą przyciski do otwierania szyb w konsoli środkowej między siedzeniami. Miałem w 2001 roku Renault Thalia i też tak miała, ech wspomnień czar!
No i pojawił się tekst z prezentacji na Elektrowozie: https://elektrowoz.pl/auta/volvo-ex...t-auto-do-obejrzenia-15-18-lipca-w-warszawie/Na premierze wejść do środka nie pozwolili.
Ale po odsunięciu fotela kierowcy na maxa do tyłu, ilość miejsc na tylnej kanapie pozostala może dla małego dziecka.
Nie ma opcji żebym wlazł sam za siebie.
No chyba że coś dałoby podniesienie....
No ale to za pół roku będzie można sprawdzić.
Dual motor w wersji plus to 230k katalogowo, wynegocjujesz jakiś rabacik (albo porządny rabat, w końcu jak nikt tego nie będzie chciał zamawiać to za pół darmo będą oddawać) plus dotacja i wyjdą okolice 200k.A które jest szybsze niż TMY P za 200 tys?
Z rabatami to juz na starcie mówią, że polityka sprzedażowa jak w Tesli.Czyli nie ma rabatów.Owszem w Tesli się zdarzają na koniec kwartału wyprzedaże ale standardowo to nie ma.Dual motor w wersji plus to 230k katalogowo, wynegocjujesz jakiś rabacik (albo porządny rabat, w końcu jak nikt tego nie będzie chciał zamawiać to za pół darmo będą oddawać) plus dotacja i wyjdą okolice 200k.
"Sugerowana cena od 239 900", wiec 240 jak coś i poczekajmy aż ruszy sprzedażDual motor w wersji plus to 230k katalogowo, wynegocjujesz jakiś rabacik (albo porządny rabat, w końcu jak nikt tego nie będzie chciał zamawiać to za pół darmo będą oddawać) plus dotacja i wyjdą okolice 200k.
Żeby porównać z konkurencją taką jak Tesla Y trzeba wziąść wersję EX30 Ultra Twin która ma np. panoramiczny dach. Dołóż podgrzewanie siedzeń i kierownicy, przyciemniane szyby z tyłu żeby choc zbliżyć się konfiguracją i wychodzi mi w konfiguratorze 258.600 zł. Czyli cena taka sama jak jeszcze lepiej wyposażonej Tesli Y AWD. A dostajesz małe auto klasy B a nie D.Dual motor w wersji plus to 230k katalogowo, wynegocjujesz jakiś rabacik (albo porządny rabat, w końcu jak nikt tego nie będzie chciał zamawiać to za pół darmo będą oddawać) plus dotacja i wyjdą okolice 200k.
Twin Turbo ja sobie skonfigurowalem wstepnie za 22990.Nie potrzebuje wyposżenia ULTRA."Sugerowana cena od 239 900", wiec 240 jak coś i poczekajmy aż ruszy sprzedaż![]()
U mnie taka wyszła przy plus ale ok.Twin Turbo ja sobie skonfigurowalem wstepnie za 22990.Nie potrzebuje wyposżenia ULTRA.
Moim zdaniem o jakieś 30 - 40 tys, bo sama marka podbija wartość (mimo, że to chińczyk). Można powiedzieć, że jak zejdą z marżą do 0%, to będzie ok wycenione - tak jak wszystkie EV poza TesląAuto przeszacowane o jakieś 70 000, wtedy mogłoby konkurować na rynku.