Nowy hit sprzedaży?

Savvas

Nowy na Forum
U mnie taka wyszła przy plus ale ok.


Moim zdaniem o jakieś 30 - 40 tys, bo sama marka podbija wartość (mimo, że to chińczyk). Można powiedzieć, że jak zejdą z marżą do 0%, to będzie ok wycenione - tak jak wszystkie EV poza Teslą :D
No dokladnie.Ja w zrobiłem na wyposażeniu PLUS.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Żeby porównać z konkurencją taką jak Tesla Y trzeba wziąść wersję EX30 Ultra Twin która ma np. panoramiczny dach. Dołóż podgrzewanie siedzeń i kierownicy, przyciemniane szyby z tyłu żeby choc zbliżyć się konfiguracją i wychodzi mi w konfiguratorze 258.600 zł. Czyli cena taka sama jak jeszcze lepiej wyposażonej Tesli Y AWD. A dostajesz małe auto klasy B a nie D.
Dlaczego ktoś miałby brać wersję wyposażenia w której nie ma nic co by go interesowało? Dla mnie osobiście jedyną opcją wartą dopłacenia do Ultra jest wełniana tapicerka ale z drugiej strony to co mnie odrzuca w Ultra to panoramiczny dach bez możliwości otwierania z którego nie można zrezygnować nawet za dopłatą. Miałem (nie)przyjemność korzystać z takiego rozwiązania i podziękuję. Podgrzewanie foteli i przyciemnione szyby można dołożyć do każdej wersji i to koszt niecałych 4k przy czym ja bym dopłacił bo przy cenie całego samochodu to nie wiele ale nie każdy musi chcieć takich dodatków (szczególnie szyb). Po za tym jak porównujesz cenę do Y AWD to porównuj z EX LR a nie Twin Motor bo to odpowiednik osiągami.
Co do wielkości samochodu - nie każdy potrzebuje segmentu D i jak już pisałem - wielkość EX 30 jest dla mnie zdecydowanym plusem. Przez ostatni rok trzy zdarzyło mi się na tylnym siedzeniu kogoś przewieźć na krótkim dystansie więc po co mam wozić puste powietrze? No i jest jeszcze grupa klientów która po prostu nie chce się wstydzić co rano wsiadając do takiej pokraki jak Model Y i dla nich są projektowane ładne samochody jak to Volvo.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Dlaczego ktoś miałby brać wersję wyposażenia w której nie ma nic co by go interesowało? Dla mnie osobiście jedyną opcją wartą dopłacenia do Ultra jest wełniana tapicerka ale z drugiej strony to co mnie odrzuca w Ultra to panoramiczny dach bez możliwości otwierania z którego nie można zrezygnować nawet za dopłatą. Miałem (nie)przyjemność korzystać z takiego rozwiązania i podziękuję. Podgrzewanie foteli i przyciemnione szyby można dołożyć do każdej wersji i to koszt niecałych 4k przy czym ja bym dopłacił bo przy cenie całego samochodu to nie wiele ale nie każdy musi chcieć takich dodatków (szczególnie szyb). Po za tym jak porównujesz cenę do Y AWD to porównuj z EX LR a nie Twin Motor bo to odpowiednik osiągami.
Co do wielkości samochodu - nie każdy potrzebuje segmentu D i jak już pisałem - wielkość EX 30 jest dla mnie zdecydowanym plusem. Przez ostatni rok trzy zdarzyło mi się na tylnym siedzeniu kogoś przewieźć na krótkim dystansie więc po co mam wozić puste powietrze? No i jest jeszcze grupa klientów która po prostu nie chce się wstydzić co rano wsiadając do takiej pokraki jak Model Y i dla nich są projektowane ładne samochody jak to Volvo.
Pokraka Y - w sumie tak samo myślę ale brakowało mi tego słowa
 

Michal

Moderator
No i jest jeszcze grupa klientów która po prostu nie chce się wstydzić co rano wsiadając do takiej pokraki jak Model Y i dla nich są projektowane ładne samochody jak to Volvo.
Zapomniałeś dodać, że produkowane bezpośrednio przez firmę, która nadal swobodnie handluje z Rosją, a która to Rosja atakuje sąsiedni kraj i morduje jego mieszkańców. O jakim wstydzie tutaj możemy mówić jeżdżąc Teslą... Ciekaw mnie co byście powiedzieli we wrześniu 1939 o jeżdżeniu VW albo Porsze...
Ale nieeeee... pokraka jest wstydliwa... Im jest WSTYD, że auto którym mieliby jeździć jest aerodynamiczne i nie produkowane przez firmy albo zatruwające świat (VW itp.), albo aktywnie blokujące skutki sankcji (Gheele) wprowadzanych w związku z WOJNĄ na Ukrainie. WSTYD...

Ja pierd.... No nie mogę...
Wstyd to dobre słowo, tylko źle użyte, bo mi jest wstyd za was.

Idźcie do Auchan albo Leroy Merin na zakupy i udawajcie, że nic się nie dzieje za granicą. Tylko przymrużcie oczy, bo jeszcze możecie tam trafić na jakiś cień przemyślenia.

Z całego serca mam nadzieję, że ta "grupa klientów" kupi i będzie jeździła Volvo, bo będę wtedy w stanie z kilometra zauważyć bencwała, który wyżej ceni wygląda auta niż życie sąsiadów.
 
Last edited:

Cav

Pionier e-mobilności
Dual motor w wersji plus to 230k katalogowo, wynegocjujesz jakiś rabacik (albo porządny rabat, w końcu jak nikt tego nie będzie chciał zamawiać to za pół darmo będą oddawać) plus dotacja i wyjdą okolice 200k.
Rabat 15% na debiutujące nowe auto?
Nie umiem tak negocjować....
 

Cav

Pionier e-mobilności
Żeby porównać z konkurencją taką jak Tesla Y trzeba wziąść wersję EX30 Ultra Twin która ma np. panoramiczny dach.
Po co?
Ja za panoramiczny dach to bym chętnie dopłacił, ale za jego brak.
Za założenie, zwłaszcza bez osłony, powinien dopłacać producent.
 

KRA

Fachowiec
Ale nie jest pokazane czy fotel był prawidłowo ustawiony.
Jest pokazane że prawy fotel jest prawidłowo ustawiony a lewy gdzie siedzi prezenter do kierownicy przysunięty stąd ma wiecej miejsca niż jest po prawej. Zobaczcie znowu na konsole środkową jak się ma do prawego a jak do lewego siedzenia.
 
Top