Awaria ładowania

PawelGDZ

Posiadacz elektryka
w e-up! przy uszkodzeniu ładowarki AC można ładować DC, nie mam doświadczenia z naprawami elektrycznych aut PSA, ale bym spróbował na twoim miejscu

KrzysztofFly

Moderator
Miałem dzisiaj telefon z serwisu. Zepsuta jest ładowarka wewnętrzna, mają wysłać nową z Francji i wymienić w moim samochodzie.
Zastanawiam się, czy w przypadku uszkodzenia ładowarki 11kW jest możliwe ładowanie DC? Ma ktoś może taką wiedzę? Nie chce mi się jeździć zastępczym spalinowym i wolałbym przemieszczać się swoim autem, nawet ładowanym tylko na stacji z szybkim DC.

Jutro pojadę rano do serwisu i porozmawiam, jak oni się zapatrują na mój pomysł ;)
Dlatego też na samym początku tematu wspomniałem:
Ciekawe też czy działa w tej chwili ładowanie DC na złączu CCS, bo jeśli tak i z kablami wszystko ok, to może być awaria ładowarki pokładowej
Jeśli nie mają zbyt mocno rozgrzebanego samochodu, to może pozwolą Ci to sprawdzić.
Kwestia też jak długo będą czekać na ładowarkę pokładową, próbowałem sprawdzić dostępność w swoim systemie, niestety ale dla mnie nie jest widoczna. Część jest zamawiana pod Twój numer VIN i wstępnie programowana (podobnie było z moim BSI), u mnie podawali termin dwa tygodnie, skończyło się na trzech.
Zrzut ekranu 2023-08-21 190947.png
Zrzut ekranu 2023-08-21 191121.png

Pawel_PS

Zadomawiam się
Dlatego też na samym początku tematu wspomniałem:

Jeśli nie mają zbyt mocno rozgrzebanego samochodu, to może pozwolą Ci to sprawdzić.
Kwestia też jak długo będą czekać na ładowarkę pokładową, próbowałem sprawdzić dostępność w swoim systemie, niestety ale dla mnie nie jest widoczna. Część jest zamawiana pod Twój numer VIN i wstępnie programowana (podobnie było z moim BSI), u mnie podawali termin dwa tygodnie, skończyło się na trzech.
View attachment 12745
View attachment 12746
To mnie pocieszyłeś tym czasem oczekiwania. Jutro pojadę do serwisu i będę rozmawiał o zabraniu auta i ładowaniu DC.

p0li

Pionier e-mobilności