M3P jako auto do zabawy?

nabrU

Moderator
Tutaj też trochę o "spalaniu" jest:

 

AmiG

Zadomawiam się
szybciej zagrzejesz hamulce niż zasięg Ci się skończy. szybciej zużyjesz opony szalejąc :)
co innego autostrada z butem w podłodze a co innego jazda torowa gdzie oprócz przyspieszeń masz też rekuperacje
nie lubię driftowac to opony przeżyją zasięg ;D
ale jak to jest z tym regen braking, jeśli mam nastawiony regen to to pomaga hamować hamulcom? tzn ze hamulce na torze będą mniej w kość dostawac
 

danielm

Pionier e-mobilności
nie lubię driftowac to opony przeżyją zasięg ;D
ale jak to jest z tym regen braking, jeśli mam nastawiony regen to to pomaga hamować hamulcom? tzn ze hamulce na torze będą mniej w kość dostawac
w normalnej jeżdzie hamulca nawet nie dotkniesz, klocki się nie zużywają. na torze wspomagasz jedno drugim
 

Michal

Moderator
Na torze jeśli ostro jeździsz, to Regen może usmażyć baterie, bo będzie się grzała nie tylko przy przyspieszaniu, ale też hamowaniu, ale i tak regen jest chyba za słaby na tor i musisz używać hamulca. To jaki delikatny balans jest trochę. Trzeba chyba wyczuć i ustawić sobie pod tor, bo dużo też zależy od wzniesień.
 

AmiG

Zadomawiam się
w normalnej jeżdzie hamulca nawet nie dotkniesz, klocki się nie zużywają. na torze wspomagasz jedno drugim
no właśnie przez pierwsze godz jazdy to był najwiekszy bajer, ile mogę przyjechać nie dotykając hamulca hah
no właśnie nie wiedziałem czy na torze to się łączy i działa w tandemie
 

AmiG

Zadomawiam się
Na torze jeśli ostro jeździsz, to Regen może usmażyć baterie, bo będzie się grzała nie tylko przy przyspieszaniu, ale też hamowaniu, ale i tak regen jest chyba za słaby na tor i musisz używać hamulca. To jaki delikatny balans jest trochę. Trzeba chyba wyczuć i ustawić sobie pod tor, bo dużo też zależy od wzniesień.ondiseki
o dobre info, widzę że będzie trochę nowych rzeczy do nauki
tyle lat w zwykłych autach i dawno nic mnie nie zainteresowało, trochę jak odkrywanie motoryzacji na nowo
dobrze ze jestem nerdem i nie chodzi mi tylko o dźwięk i spaliny ;D
 

danielm

Pionier e-mobilności
o dobre info, widzę że będzie trochę nowych rzeczy do nauki
tyle lat w zwykłych autach i dawno nic mnie nie zainteresowało, trochę jak odkrywanie motoryzacji na nowo
dobrze ze jestem nerdem i nie chodzi mi tylko o dźwięk i spaliny ;D
fabrycznie wyposażone auto ma zbyt słabe klocki hamulcowe i płyn hamulcowy do profesjonalnej jazdy na torze ale amatorsko kupa zabawy
 

AmiG

Zadomawiam się
fabrycznie wyposażone auto ma zbyt słabe klocki hamulcowe i płyn hamulcowy do profesjonalnej jazdy na torze ale amatorsko kupa zabawy
no to wiadomo że się pozmienia, ale serio dawno żadne auto nie wywarlo na mnie takiego zaskakującego wrażenia
chyba od czasow gdy miałem mazde RX8 nie było nic takiego
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Wytrzyma, masz gwarancję na 8 lat lub 192 000 km po takim czasie lub przebiegu bateria ma mieć ponad 70% pojemności. Jeśli stwierdzisz że wcześniej spadła pojemność bardziej to Tesla wymieni Ci na taką baterię żeby było te 70% na końcu tego okresu. Zazwyczaj wymieniają na nową ale w papierach jest że np w 6 letnie auto mogą wsadzić baterie już w 20% zużytą.
Napęd tyle samo ma wytrzymać
 
Top