Dodam od siebie, że w przypadku M3P bardzo, bardzo ważne jest ogumienie i felgi.
Przy przyspieszeniach rzędu 3s ogromne znaczenie ma masa rotacyjna i jak opona się klei do asfaltu
Zmierzyłem na scanmytesla, i różnica przyczepności w oponach/felgach to nierzadko 0.3-0.4sek przy 0-100kmh
Tyle że tutaj jest dylemat, czy chcemy opony relatywnie dobre o niskim zużyciu energii(małe opory toczenia)
czy opony z świetną przyczepnością ale większym zużyciem energii
Inne przeróbki to już koszt i raczej na tor niż do codziennego przemieszczania się
Przy przyspieszeniach rzędu 3s ogromne znaczenie ma masa rotacyjna i jak opona się klei do asfaltu
Zmierzyłem na scanmytesla, i różnica przyczepności w oponach/felgach to nierzadko 0.3-0.4sek przy 0-100kmh
Tyle że tutaj jest dylemat, czy chcemy opony relatywnie dobre o niskim zużyciu energii(małe opory toczenia)
czy opony z świetną przyczepnością ale większym zużyciem energii
Inne przeróbki to już koszt i raczej na tor niż do codziennego przemieszczania się