M3P jako auto do zabawy?

lvlthn

Pionier e-mobilności
W nocy w DE robiłem taki test i ładowałem się co 1h ... gorsze jest raczej to że hałas przy tych prędkościach jest praktycznie nie do zniesienia. Tak więc 2 rundy w okolicach 200km/h i głowa pęka więc dałem sobie spokój.
Na dłuższą metę w trasie ten samochód powyżej 160-170km/h jest nie do zniesienia.
TM3 nie jest dobrze wyciszona.
Wystarczy dołożyć uszczelki do drzwi i na dach i robi się znacznie ciszej - osobiście mam dobre doświadczenia z wyciszaniem auta
 

ypl

Pionier e-mobilności
TM3 nie jest dobrze wyciszona.
Wystarczy dołożyć uszczelki do drzwi i na dach i robi się znacznie ciszej - osobiście mam dobre doświadczenia z wyciszaniem auta
Zależy jaki masz punkt odniesienia. Poniżej dane z fastestlaps

TM3P przy prędkości 130 km/h ma 69 db, a przy prędkości 160 km/h 73 db. Dla porównania BMW iX przy 130 km/h ma 64 db, a przy 160 km/h 69 db. 1 decybel to wzrost hałasu o 26%, hałas rośnie dwukrotnie co 3 decybele. Jeżeli te dane na fastestlaps są prawidłowe, to różnica na korzyść BMW jest ogromna.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Właśnie moim punktem odniesienia były samochody BMW i Audi ... raczej takie lepsze 😉 Oczywiście nie robiłem jakichś testów jeden po drugim czy jakimś miernikami, ale zwykle subiektywne odczucia z jazdy. Uważam że różnica jest spora i nie potrzeba wiele żeby to stwierdzić a to co przytoczyłeś tylko potwierdza moje odczucia.
Akurat miałem na testach BMW iX1 i od razu stwierdziłem w mojej relacji że poziom hałasu jest dużo niższy na autostradzie niż w Tesli i to był jeden z powodów dla którego go rozważałem... niestety TMYLR wpadła w dotacje 50% i jest druga Tesla ... ale nie żałuję 😀
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Zależy jaki masz punkt odniesienia. Poniżej dane z fastestlaps

TM3P przy prędkości 130 km/h ma 69 db, a przy prędkości 160 km/h 73 db. Dla porównania BMW iX przy 130 km/h ma 64 db, a przy 160 km/h 69 db. 1 decybel to wzrost hałasu o 26%, hałas rośnie dwukrotnie co 3 decybele. Jeżeli te dane na fastestlaps są prawidłowe, to różnica na korzyść BMW jest ogromna.
Jak napisałem wcześniej TM3 jest bardzo źle wyciszona, to fakt.

Ale te dane które są podane powyżej są z czapy
Bjorn zrobił testy live, i BMW ix xdrive50 jest znacznie głośniejszy niż te dane które przytoczyłeś.(np 3 decybele różnicy przy 100kmh)
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jak napisałem wcześniej TM3 jest bardzo źle wyciszona, to fakt.

Ale te dane które są podane powyżej są z czapy
Bjorn zrobił testy live, i BMW ix xdrive50 jest znacznie głośniejszy niż te dane które przytoczyłeś.(np 3 decybele różnicy przy 100kmh)
Jakoś mi się przeczytało, że napisałeś, że jest dobrze wyciszona 😅
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Jakoś mi się przeczytało, że napisałeś, że jest dobrze wyciszona 😅
A w życiu :D Panie, w środku to jak melekserze

Tylko podpowiadam, że w relatywnie prosty i tani sposób można wyciszyć autko.
 

ypl

Pionier e-mobilności
A w życiu :D Panie, w środku to jak melekserze

Tylko podpowiadam, że w relatywnie prosty i tani sposób można wyciszyć autko.
A jak te uszczelki dołożyłeś, masz jakieś zdjęcia?
 

refi1234

Posiadacz elektryka

Ten zestaw wyglada porzadnie. Zamawiales z tego sklepu ? Mam pytania.
1/ Jak dlugo szły z tego sklepu?
2/ Czy po montazu wyglada to na takie co wytrzyma min 3-4 lata?

Niestety na amazonie ten wynalazek ma bardzo kiepskie opinie, głównie słaby klej...
 
Last edited:
Top