M3P jako auto do zabawy?

Michal

Moderator
Tesla lubi uproszczenia i duże możliwości stosowania tych samych części we wszystkich pojazdach ;)
Przy czym ja obstawiam, że zamienią tylni silnik na taki z plaida, bo przedni jest permanent magnet i potrzebny do oszczędności, a to tylni odpowiada za przyspieszenie.
 

Michal

Moderator
Tylko z przodu moc będzie zmarnowana :/
Ja bym to zrobił odwrotnie w TM3P
 

ypl

Pionier e-mobilności

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ten zestaw wyglada porzadnie. Zamawiales z tego sklepu ? Mam pytania.
1/ Jak dlugo szły z tego sklepu?
2/ Czy po montazu wyglada to na takie co wytrzyma min 3-4 lata?

Niestety na amazonie ten wynalazek ma bardzo kiepskie opinie, głównie słaby klej...
To tylko przykładowe uszczelki.
Ja swoje zamawiałem od majfrendów, z ali.
Klej jest ok, bardzo ważne, wręcz krytyczne jest dokładne odtłuszczenie powierzchni i primer do kleju
U mnie siedzi aż miło
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Tesla lubi uproszczenia i duże możliwości stosowania tych samych części we wszystkich pojazdach ;)
Przy czym ja obstawiam, że zamienią tylni silnik na taki z plaida, bo przedni jest permanent magnet i potrzebny do oszczędności, a to tylni odpowiada za przyspieszenie.
Plaid ma z tylu dwa silniki, a juz wiadomo ze nowy performance bedzie nadal dual-motor
 

ypl

Pionier e-mobilności
Plaid ma z tylu dwa silniki, a juz wiadomo ze nowy performance bedzie nadal dual-motor
Ale ile waży model s a ile model 3. Nawet jak będą dwa silniki ale większej mocy to będzie elegancko. Poczekajmy i zobaczymy 😉
 
Top