No tak, tylko jadąc np: starszym samochodem ( które jeszcze dobre kilkanaście lat będą na drogach ) ten import z geo nic Ci nie da. A raczej dobrze by było gdyby przepisy były jednolicie interpretowane przez wszystkich.Zgadzam, się w perspektywie 20lat lepiej dać warstwę do Geoportalu z ograniczeniami i trzymać aktualne i dawać łatwo pobrać wszystkim niż i inwestować w znaki odwołujące
Raczej nie zerkam na wizualizację więc nie wiem czy było pokazane. Widzę za to komunikaty "zatwierdź przejechanie przez światła"Czyli zauwazyl wczesniej niz zwizualizowal?
Moze juz mamy nowy stack z fsd beta.
no nie, nie miałJeśli miał w nawigacji to może nie przypadek,
jak sie wjeżdza na pas ze strzałkam to tez nie wyłącza
Swoją drogą to mieliście kiedyś tak (bo mi się zdarzyło kilka razy) że przy zmianie kilku pasów w opisywany przez Was sposób, to przy zjeżdżaniu na kolejny (conajmniej drugi) pas (nie zmieniając kierunku jazdy) to pomimo tego że kierunkowskaz działał (na 100% nie wyłączył się) nagle zaczęło ryczeć w aucie i szarpać kierownicą ze niby zjeżdżasz z pasa? Jeszcze raz podkreślę że działo się to pomimo ciągle pracującego kierunkowskazu w kierunku zmiany pasa i miało to raczej miejsce w momencie przeskakiwania o więcej niż jeden pas właśnie. Skandal!jak zmieniam po kilka pasów na raz, zazwyczaj wyczuwa intencje i wyłącza kierunek we właściwym momencie - od dawna tak działa - bez względu na strzałki czy ich brak