Czytanie znaków

Michal

Moderator
Absolutne minimum to baza danych z informacją o ograniczeniach prędkości na drogach ale tego też nie ma.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Zgadzam, się w perspektywie 20lat lepiej dać warstwę do Geoportalu z ograniczeniami i trzymać aktualne i dawać łatwo pobrać wszystkim niż i inwestować w znaki odwołujące
 

6a8

Posiadacz elektryka
Zgadzam, się w perspektywie 20lat lepiej dać warstwę do Geoportalu z ograniczeniami i trzymać aktualne i dawać łatwo pobrać wszystkim niż i inwestować w znaki odwołujące
No tak, tylko jadąc np: starszym samochodem ( które jeszcze dobre kilkanaście lat będą na drogach ) ten import z geo nic Ci nie da. A raczej dobrze by było gdyby przepisy były jednolicie interpretowane przez wszystkich.
W ilu krajach w europie jest jak u nas z odwoływaniem przez skrzyżowania, szczególnie po ostatnich zmianach ?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Czyli zauwazyl wczesniej niz zwizualizowal?
Moze juz mamy nowy stack z fsd beta.
Raczej nie zerkam na wizualizację więc nie wiem czy było pokazane. Widzę za to komunikaty "zatwierdź przejechanie przez światła"

Moim zdaniem to zdarzenie świadczy o jakimś zapamiętywaniu tras lub czytaniu dodatkowych informacji z map (zewnętrznych lub własnych). Na mapowanie wskazywałaby niedawna prośba o zgodę na przesyłanie danych o drogach (której to zgody udzieliłem). Nie spodziewałem się jednak tak szybkich rezultatów

Nie wydaje mi się, żeby AP dostał bazę z FSD Beta. Po aktualizacji zauważylibyśmy mnóstwo różnic w zachowaniu
 
Last edited:

wiktor

Posiadacz elektryka
No mi dzisiaj nie wyłączył kierunków jak przecinałem 3 pasy, bo juz jechałem w tym miejscu z 5 razy i na końcu mam skręt w prawo. Przypadek?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jeśli miał w nawigacji to może nie przypadek, jak sie wjeżdza na pas ze strzałkam to tez nie wyłącza. Co do uczenia się na podstawie poprzednich tras to wątpię, chyba że przy aktualizacji wpada usparawnienie, ale pomiedzy aktualizacjami nie powinno się nic samo zmieniać, jeśli coś działa inaczej to raczej losowa sprawa.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
jak zmieniam po kilka pasów na raz, zazwyczaj wyczuwa intencje i wyłącza kierunek we właściwym momencie - od dawna tak działa - bez względu na strzałki czy ich brak
Swoją drogą to mieliście kiedyś tak (bo mi się zdarzyło kilka razy) że przy zmianie kilku pasów w opisywany przez Was sposób, to przy zjeżdżaniu na kolejny (conajmniej drugi) pas (nie zmieniając kierunku jazdy) to pomimo tego że kierunkowskaz działał (na 100% nie wyłączył się) nagle zaczęło ryczeć w aucie i szarpać kierownicą ze niby zjeżdżasz z pasa? Jeszcze raz podkreślę że działo się to pomimo ciągle pracującego kierunkowskazu w kierunku zmiany pasa i miało to raczej miejsce w momencie przeskakiwania o więcej niż jeden pas właśnie. Skandal!:p
 
Top