Czytanie znaków

camel

Posiadacz elektryka
OMG to troche parodia jezeli tak czesto jest...
Po tym poscie mam wrazenie ze czytanie znakow zdecydowanie lepiej dziala w Audi (mam do czynienia), co do innych marek sie nie wypowiadam.
W arteonie czytanie znaków jak i dostosowanie predkosci działa praktycznie wzorowo, w tm3 tylko przeszkadza. Jeśli chodzi o AP podstawowy, to też VW imo wygrywa - włączasz i zapominasz, można dowolnie korygować tor jazdy (np. chcąc ominąć dziurę) i AP się nie wyłączy, podobnie przy zmianie pasa ruchu nie trzeba go znowu aktywować wiec na ekspresowce wyprzedzanie to przyjemność. W tesli trzeba przełamywać opór co jest niekomfortowe nawet z kierunkowskazem. Widzę tez zaletę dla braku manetek w nowej tm3, nie trzeba się namachac żeby co chwile aktywować AP.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Mnie jeszcze wkurza ten agresywny asystent pasa ruchu, nawet jak go wyłączam w ustawieniach to sam się aktywuje w trakcie jazdy (chyba jest to związane z tempomatem lub AP).
 

koalakm

Nowy na Forum
W arteonie czytanie znaków jak i dostosowanie predkosci działa praktycznie wzorowo, w tm3 tylko przeszkadza. Jeśli chodzi o AP podstawowy, to też VW imo wygrywa - włączasz i zapominasz, można dowolnie korygować tor jazdy (np. chcąc ominąć dziurę) i AP się nie wyłączy, podobnie przy zmianie pasa ruchu nie trzeba go znowu aktywować wiec na ekspresowce wyprzedzanie to przyjemność. W tesli trzeba przełamywać opór co jest niekomfortowe nawet z kierunkowskazem. Widzę tez zaletę dla braku manetek w nowej tm3, nie trzeba się namachac żeby co chwile aktywować AP.
Fajnie ze o tym napisales, bo sie zastanawialem, tez uwazam ze w Audi dziala ACC bardzo fajnie - tez oczywiscie idealnie nie jest, no ale spodziewalem sie ze w Tesli jest to "półka" wyżej - ale widze ze jednak chyba nie...
 

nabrU

Moderator
Fajnie ze o tym napisales, bo sie zastanawialem, tez uwazam ze w Audi dziala ACC bardzo fajnie - tez oczywiscie idealnie nie jest, no ale spodziewalem sie ze w Tesli jest to "półka" wyżej - ale widze ze jednak chyba nie...

Niestety (T)ACC jest jedną z rzeczy które VAG robi lepiej od Tesli. Inną są światła matrycowe.
Ale tutaj przewaga VAG (również w EV) się kończy.
 

Michal

Moderator
Jak coś to nie robi lepiej, tylko kupuje od tych, co robią lepiej ;)
 

wiktor

Posiadacz elektryka
A mi dzisiaj, fakt, że to 1sza jazda, T3 czytała wszystko bezbłędnie 🤷‍♀️
 

danielm

Pionier e-mobilności
To jest generalnie ciekawa sprawa, że tak innowacyjna firma jak Tesla, tak poniżej przeciętnej ogarnia proste na pozór tematy.
troche odwrotnie. Tesla po prostu wiele tematów chce robić sama zamiast płacić komuś, zwłaszcza w dziedzinie oprogramowania. problem jest głównie w prawie patentowym i przepisach.
 
Top