W arteonie czytanie znaków jak i dostosowanie predkosci działa praktycznie wzorowo, w tm3 tylko przeszkadza. Jeśli chodzi o AP podstawowy, to też VW imo wygrywa - włączasz i zapominasz, można dowolnie korygować tor jazdy (np. chcąc ominąć dziurę) i AP się nie wyłączy, podobnie przy zmianie pasa ruchu nie trzeba go znowu aktywować wiec na ekspresowce wyprzedzanie to przyjemność. W tesli trzeba przełamywać opór co jest niekomfortowe nawet z kierunkowskazem. Widzę tez zaletę dla braku manetek w nowej tm3, nie trzeba się namachac żeby co chwile aktywować AP.OMG to troche parodia jezeli tak czesto jest...
Po tym poscie mam wrazenie ze czytanie znakow zdecydowanie lepiej dziala w Audi (mam do czynienia), co do innych marek sie nie wypowiadam.
Fajnie ze o tym napisales, bo sie zastanawialem, tez uwazam ze w Audi dziala ACC bardzo fajnie - tez oczywiscie idealnie nie jest, no ale spodziewalem sie ze w Tesli jest to "półka" wyżej - ale widze ze jednak chyba nie...W arteonie czytanie znaków jak i dostosowanie predkosci działa praktycznie wzorowo, w tm3 tylko przeszkadza. Jeśli chodzi o AP podstawowy, to też VW imo wygrywa - włączasz i zapominasz, można dowolnie korygować tor jazdy (np. chcąc ominąć dziurę) i AP się nie wyłączy, podobnie przy zmianie pasa ruchu nie trzeba go znowu aktywować wiec na ekspresowce wyprzedzanie to przyjemność. W tesli trzeba przełamywać opór co jest niekomfortowe nawet z kierunkowskazem. Widzę tez zaletę dla braku manetek w nowej tm3, nie trzeba się namachac żeby co chwile aktywować AP.
jest lepiej - kierunkowskaz sam się wyłącza po zakończeniu manewruHmmm, to kierunkowskaz trzeba wyłączyć ? Nie ma funkcji np 3 mrugnięć po lekkim naciśnięciu dźwigni ?
Ja tylko tego używam podczas zmiany pasa, w ogóle to bardzo rzadko włączam kierunkowskaz "na stałe"
Fajnie ze o tym napisales, bo sie zastanawialem, tez uwazam ze w Audi dziala ACC bardzo fajnie - tez oczywiscie idealnie nie jest, no ale spodziewalem sie ze w Tesli jest to "półka" wyżej - ale widze ze jednak chyba nie...
To jest generalnie ciekawa sprawa, że tak innowacyjna firma jak Tesla, tak poniżej przeciętnej ogarnia proste na pozór tematy.Niestety (T)ACC jest jedną z rzeczy które VAG robi lepiej od Tesli. Inną są światła matrycowe.
Ale tutaj przewaga VAG (również w EV) się kończy.
troche odwrotnie. Tesla po prostu wiele tematów chce robić sama zamiast płacić komuś, zwłaszcza w dziedzinie oprogramowania. problem jest głównie w prawie patentowym i przepisach.To jest generalnie ciekawa sprawa, że tak innowacyjna firma jak Tesla, tak poniżej przeciętnej ogarnia proste na pozór tematy.