2023.44

dawidgora

Posiadacz elektryka
W sumie to ciekawe bo nie zwróciłem na to uwagi, zmiany robiłem dosyć szybkie i przy prędkości autostradowej. Miałem wyraźne odczucie że jest dużo lepiej z tym single pull, bo bardzo szybko się aktywował Autopilot ponownie.

To musimy poczekać aż więcej osób dostanie ten update i podzieli się spostrzeżeniami.
Znając Teslę to jest nadzieja, że po restarcie będzie ok :D Będę jechał gdzieś autem po pracy to sprawdzę to jeszcze raz, może wczoraj miała jakiś kaprys.

Kolejna "ciekawostka", która mi się przypomniała: przy pierwszej jeździe po aktualizacji, wyskoczyło mi okienko z pytaniem czy chce przestawić na single pull. Dałem, że tak no i faktycznie był single pull. Nie doczytywałem czy będzie dalej działać tempomat wiec chciałem to sprawdzić metodą prób i błędów. Po kilku próbach (naciskanie do połowy, naciskanie cały ruch w dół, podwójny pull) zauważyłem, że single pull przestał działać, że włącza tylko tempomat. Wszedłem w opcje i faktycznie przełączyła się na double pull. Jak przestawiłem kolejny raz na single to już tak zostało.

Mimo takich "problemów", wolę, żeby aktualizację wchodziły jak najczęściej, nawet jeśli nie są w pełni przetestowane.

EDIT: Patrzę teraz na release notes, które są w Tessie i tam jest w sumie napisane to o czym mówiłem w poprzednim poście. Wrzucam screena:

1701161983875.png
 
Last edited:

elektryk

Pionier e-mobilności
Nie da się.
Mnie tempomat jedynie wkurzał, bo włączał się przejściowo w trakcie zmiany pasów. Ale widzę po komentarzach, że korzystacie z niego, ja w ogóle nie korzystałem z tempomatu poza tą sytuacją wymuszonego korzystania w trakcie zmiany pasa. Czasami też zamiast rozłączyć Autopilota wchodziłem w tryb tempomatu co też mnie wkurzało.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Ja w sumie nie używam raczej samego tempomatu, ale no przez wcześniej opisywany problem, też zmieniłem na podwójne.
a ja czasami używam np. na jezdniach gdzie nie wiem dlaczego co 10 m jest studzienka i to tak zabudowana że jadąc środkiem zahaczasz o nią prawą lub lewą stroną.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To raczej wina wykonania tych studzienek.. Nawet widząc, że to studzienka nie zakada się że jest to dziura.. O ile na dziurawych drogach powinniśmy być uważni, to u nas zagrożeniem są studzienki, łaty na drodze przyklepane gumowcem itp. A to nie powinno być zagrożeniem.
Sztuczna inteligencja musi jeszcze popracować nad Narodowymi zwyczajami konstrukcji i budowania drog w których studzienka, która winna być w płaszczyźnie drogi jest albo dziurą albo garbem
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
@Pabloss Porównujac wartość/cena to sexy buttons wklejone pod kierownicę tam gdzie normalnie są łopatki są dużo lepsze niż rozszeżony autopilot. Lewy przycisk włacza autopilot co w trasie jest bardzo wygodne i pozwala prowadzić jedną ręką, a długie przyciśniecie tempomat bo rzadziej używany. Prawy przycisk przełącza auto w tryb szybki
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
To prawda, największą wadą autopilota to dla mnie zaliczanie wszystkich studzienek na relatywnie nowych drogach, szczególnie w wioskach.
oraz nie korygowanie toru jazdy, gdy z przeciwka auto ścina zakręt lub najeżdża na pasy (szczególnie ciężarówki).
 

Najnowsze dyskusje

Top