elektryk

Pionier e-mobilności
150k to jest już maksymalne wyposażenie. Nic nie dołożysz. Droższe są tylko wersje 4x4 albo jeszcze większa bateria. Ale wyposażenie za 150k masz kompletne.
Może maksymalne w ramach tego modelu, ale w porównaniu do konkurencji tak na szybko (poprawcie mnie jak się mylę):
- fotele materiałowo-skórzane
- wysokie zużycie WLTP (171 Wh/km wg EV-Database.org) jak na swój segment (przepaść do TM3 137 Wh/km biorąc pod uwagę że przestrzeń ładunkowa MG4 jest o połowę mniejsza)
- ładowanie DC tylko 135 kW
- audio tylko 6 głośników
- przyspieszenie bez szału - 7,9 do setki (słaby silnik maks 160 km/h)
- brak szyberdachu
- brak ogrzewanych tylnych foteli
- czujniki tylko z tyłu

Trochę tak jakby wziąć Astrę i doposażyć ją mocno, ale to nadal Astra, tylko że za dużo kasy. Wg mnie ten samochód powinien być o 25k tańszy biorąc pod uwagę jego rozmiary/segment i mało znany brand. Osobiście wolałbym, żeby gwarantem 7 letniego ubezpieczenia była grupa PGD, która jest znana na rynku i działa od dawna, a nie SAIC Motor Europe B.V. (istnieje od 2019), które może się zwinąć przy okazji perturbacji z ich "zbuntowaną republiką".
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
Patrzac z drugiej strony to nawet w stosunku do Tesli znajdą się zalety, bo MG ma dźwignie kierunkowskazów i prędkościomierz w osi wzroku kierowcy, więc nie trzeba sie przyzwyczajać.
Ma ładowanie zwrotne, ma też możliwość regulowania np. klimatyzacji z koła kierownicy dzięki konfigurowalnemu przyciskowi.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Może maksymalne w ramach tego modelu, ale w porównaniu do konkurencji tak na szybko (poprawcie mnie jak się mylę):
- fotele materiałowo-skórzane
- wysokie zużycie WLTP (171 Wh/km wg EV-Database.org) jak na swój segment (przepaść do TM3 137 Wh/km biorąc pod uwagę że przestrzeń ładunkowa MG4 jest o połowę mniejsza)
- ładowanie DC tylko 135 kW
- audio tylko 6 głośników
- przyspieszenie bez szału - 7,9 do setki (słaby silnik maks 160 km/h)
- brak szyberdachu
- brak ogrzewanych tylnych foteli
- czujniki tylko z tyłu

Trochę tak jakby wziąć Astrę i doposażyć ją mocno, ale to nadal Astra, tylko że za dużo kasy. Wg mnie ten samochód powinien być o 25k tańszy biorąc pod uwagę jego rozmiary/segment i mało znany brand. Osobiście wolałbym, żeby gwarantem 7 letniego ubezpieczenia była grupa PGD, która jest znana na rynku i działa od dawna, a nie SAIC Motor Europe B.V. (istnieje od 2019), które może się zwinąć przy okazji perturbacji z ich "zbuntowaną republiką".
Fotele w tej wersji akurat są skórzane (w pełni). No i ma V2L, normalne zegary za kierownicą, normalne czujniki parkowania, kamery 360 stopni. No patrz - nawet o 100k droższa TMY tego nie ma. Tak to jest jeden model ma jedną rzecz, drugi drugą. Dla mnie te elementy są tak z milion razy ważniejsze niż szyberdach. A uwaga z czujnikami tylko z tyłu lub brakiem szyberdachu brzmią zabawnie w kontekście tego, że w o 100k droższej Tesli też tego nie ma.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Fotele w tej wersji akurat są skórzane (w pełni). No i ma V2L, normalne zegary za kierownicą, normalne czujniki parkowania, kamery 360 stopni. No patrz - nawet o 100k droższa TMY tego nie ma. Tak to jest jeden model ma jedną rzecz, drugi drugą. Dla mnie te elementy są tak z milion razy ważniejsze niż szyberdach. A uwaga z czujnikami tylko z tyłu lub brakiem szyberdachu brzmią zabawnie w kontekście tego, że w o 100k droższej Tesli też tego nie ma.
Wg specyfikacji z pliku PDF na stronie oficjalnego dystrybutora w PL fotele są materiałowo-skórzane w wersji Luxury za 150k.

Hm ciekawe że porównujesz do dużo większej Tesli z 20 kWh większą baterią i napędem 4x4 droższej o 100k, a nie do TM3, którą nie tak dawno temu można było kupić za 180k. Do tego piję że drogo.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Wg specyfikacji z pliku PDF na stronie oficjalnego dystrybutora w PL fotele są materiałowo-skórzane w wersji Luxury za 150k.
Za to w wersji 4x4 masz fotele z alcantarą. Ktorych nie ma nawet w opcji w Tesli.

Hm ciekawe że porównujesz do dużo większej Tesli z 20 kWh większą baterią i napędem 4x4 droższej o 100k, a nie do TM3, którą nie tak dawno temu można było kupić za 180k. Do tego piję że drogo.

Bo pokazuję, że nawet ta droższa o 100k nie ma tych kilku rzeczy, które ma nawet bazowe MG4 za 125k. Dlatego też to czepianie się o różnice w wyposażeniu i wypominanie czujników parkowania lub szyberdachu których Tesla nie ma za żadne pieniądze jest nieco kuriozalne.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Wg specyfikacji z pliku PDF na stronie oficjalnego dystrybutora w PL fotele są materiałowo-skórzane w wersji Luxury za 150k.

Hm ciekawe że porównujesz do dużo większej Tesli z 20 kWh większą baterią i napędem 4x4 droższej o 100k, a nie do TM3, którą nie tak dawno temu można było kupić za 180k. Do tego piję że drogo.
ale chyba lepiej porównywać cennikowo a nie cenę wyprzedażową do cennikowej
 

Bronek

Pionier e-mobilności
7,9 do setki "i podziękował", bo tego nie zmienię i gorzej od Leafa
Ładowanie słabe ale w miarę ujdzie dla sporadycznych wyjazdow w trasy. Raczej cienko., tez nie do przeskoczenia

A fotele skórzane , te mogę zrobić u tapicera w przystepnej cenie,
Audio też ale tu będzie trochę bolało.
Nie ma co porównywać do Tesli, ale to dobra propozycja cenowa z tym co te auta oferują dla tych co zaczynają przygodę lub nie mogą wydać więcej kasy a chcą mieć sprawne ev.
To typowe gdy techonologia jest gorasza, to dajemy chromy i pikowanie skory, ledy i pierdółki. Fajne, lecz to nie podstawa tego za co się płaci m. in w Tesli itp.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No i tu już jest ok. Tylko coś nie wierzę i nie tyle w te 3,8 a w te 165 tys za nie?
Jeśli to będzie tradycyjny dilerski sposób sprzedaży, to w reklamch owszem a w salonie juz niekoniecznie.
Nagle sie okaże że z tym i tamtym pakietem owszem ale za 2 lata itd...
Poczekajmy na sprzedaż pierwszych sztuk. Na Leafa czekalem pół roku i byly podobne reklamowe zapowiedzi, potem sie okazało co przemilczano.
 

vwir

Pionier e-mobilności
No i tu już jest ok. Tylko coś nie wierzę i nie tyle w te 3,8 a w te 165 tys za nie?
Jeśli to będzie tradycyjny dilerski sposób sprzedaży, to w reklamch owszem a w salonie juz niekoniecznie.
Normalnie idziesz i zamawiasz. Tak wyglądają oficjalne cenniki w salonach. Ludzie już byli i widzieli. Gdzieś tu latają zdjęcia cenników.
 
Top