Może maksymalne w ramach tego modelu, ale w porównaniu do konkurencji tak na szybko (poprawcie mnie jak się mylę):150k to jest już maksymalne wyposażenie. Nic nie dołożysz. Droższe są tylko wersje 4x4 albo jeszcze większa bateria. Ale wyposażenie za 150k masz kompletne.
- fotele materiałowo-skórzane
- wysokie zużycie WLTP (171 Wh/km wg EV-Database.org) jak na swój segment (przepaść do TM3 137 Wh/km biorąc pod uwagę że przestrzeń ładunkowa MG4 jest o połowę mniejsza)
- ładowanie DC tylko 135 kW
- audio tylko 6 głośników
- przyspieszenie bez szału - 7,9 do setki (słaby silnik maks 160 km/h)
- brak szyberdachu
- brak ogrzewanych tylnych foteli
- czujniki tylko z tyłu
Trochę tak jakby wziąć Astrę i doposażyć ją mocno, ale to nadal Astra, tylko że za dużo kasy. Wg mnie ten samochód powinien być o 25k tańszy biorąc pod uwagę jego rozmiary/segment i mało znany brand. Osobiście wolałbym, żeby gwarantem 7 letniego ubezpieczenia była grupa PGD, która jest znana na rynku i działa od dawna, a nie SAIC Motor Europe B.V. (istnieje od 2019), które może się zwinąć przy okazji perturbacji z ich "zbuntowaną republiką".