Michal

Moderator
Panowie, to nie jest konkurent TM3/TMY, tylko TM2. Z taką ceną Tesla nie powalczy za bardzo, bo to jest inne auto. Super wycenione, spoko wyposażenie, wygląd... hmm... przemilczmy, ale gdybym szukał EV za 100-150 tys, to miałbym poważny dylemat, czy brać używaną TM3, czy nową MG4. Można zaklinać rzeczywistość ile się chce, ale Chiny wytną konkurencję, jeśli Tesla ich nie powstrzyma.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jestem ciekaw tych mocniejszych wersji. Mogą zamieszać i zmusić do kolejnych obniżek.
Tesli sie ludzie bali i boją, to chińczyka tym bardziej. Ale cena zrobi mam nadzieję swoje
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
No i tu już jest ok. Tylko coś nie wierzę i nie tyle w te 3,8 a w te 165 tys za nie?
Jeśli to będzie tradycyjny dilerski sposób sprzedaży, to w reklamch owszem a w salonie juz niekoniecznie.
Nagle sie okaże że z tym i tamtym pakietem owszem ale za 2 lata itd...
Poczekajmy na sprzedaż pierwszych sztuk. Na Leafa czekalem pół roku i byly podobne reklamowe zapowiedzi, potem sie okazało co przemilczano.
dla mnie ten MG4 przypomina Teslę z początku, baza jest przemyślana - rozklad masy, naped prawilny i wszystko włącznie z ładowaniem i bardzo dobry stosunek do ceny. a że małe niedoróbki są, to choroba wieku dziecięcego. sięgnijcie pamięcią do modeli Tesli jeszce sprzed kilku lat. na razie można się tylko cieszyć z nowego produktu bo to zainicjuje lepszą jakość w niższej cenie dla klienta. dla klienta Tesli również.
 
Last edited by a moderator:

vwir

Pionier e-mobilności
wygląd... hmm... przemilczmy
No tutaj się zgodzę. Widziałem na żywo i dupy nie urywa. Ale prawdą jest, że TM3 też mi się nie podoba. Zgadzam się też, że porównywanie dwóch samochodów z kompletnie różnych segmentów, z innym wyposażeniem i w bardzo różnych cenach nie ma żadnego sensu. Są inne i tyle.
Nagle sie okaże że z tym i tamtym pakietem owszem ale za 2 lata itd...
One już są i jeżdżą. Nie u nas, ale na innych rynkach jeżdżą od ponad roku. Dostępne są bezproblemowo, każda wersja. Nie widzę powodu żeby u nas miało być inaczej. A pakietów nie ma żadnych. Kupujesz wersję jaka jest, zmienić sobie możesz co najwyżej kolor, ewentualnie kolor wnętrza (chociaż u nas nie widzę tego jasnego wnętrza, na innych rynkach jest).
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Panowie, to nie jest konkurent TM3/TMY, tylko TM2. Z taką ceną Tesla nie powalczy za bardzo, bo to jest inne auto. Super wycenione, spoko wyposażenie, wygląd... hmm... przemilczmy, ale gdybym szukał EV za 100-150 tys, to miałbym poważny dylemat, czy brać używaną TM3, czy nową MG4. Można zaklinać rzeczywistość ile się chce, ale Chiny wytną konkurencję, jeśli Tesla ich nie powstrzyma.
a ja właśnie myślę, że to jest konkurent T3. może tego nas pierwszy rzut oka nie widać ale warto przyjrzeć się jak zostały poszczególne wersje "wpasowne". poza tym w recenzjach, nie porównują bezpośrednio do Tesli ale wiele razy wypominają, że Tesla jest twardsza i ma większy promień skrętu co w mieście nie pomaga
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Jestem ciekaw tych mocniejszych wersji. Mogą zamieszać i zmusić do kolejnych obniżek.
Tesli sie ludzie bali i boją, to chińczyka tym bardziej. Ale cena zrobi mam nadzieję swoje
Xpower już będzie w grudniu w warszawie w kolorze czerwonym i pomarańczu
 

miv

Posiadacz elektryka
Wątpię czy ten MG wpłynie jakkolwiek na ceny konkurencji. W UK jakoś inne firmy cen za bardzo nie obniżały kiedy się tu pojawił.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Wątpię czy ten MG wpłynie jakkolwiek na ceny konkurencji. W UK jakoś inne firmy cen za bardzo nie obniżały kiedy się tu pojawił.
bo też taka jest jego rola to chiński koń trojański, sonda . chińczycy już dokładnie wiedzą co Europa chce i jak jej dogodzić a przy okazji zdominować rynek
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Wątpię czy ten MG wpłynie jakkolwiek na ceny konkurencji. W UK jakoś inne firmy cen za bardzo nie obniżały kiedy się tu pojawił.
A to przyszłość pokaże
Ania i Marek oceniają wjeście MG jako potencjalne trzęsienie ziemi.

 

Najnowsze dyskusje

Top