ArturKorzen
Zadomawiam się
Może niektórzy widzieli filmik który pokazuje jak w elektrycznym golfie spada estymowany zasięg po włączeniu ogrzewania (z 276 km na 114 km).
Zastanawia mnie, że w naszym Jeepie zasięg nigdy nie jest przeliczany do obecnego zużycia... Czyli patrząc na zegary i widząc np 55% baterii zawsze zobaczysz ok 180 km do ładowania... niezależnie czy jedziesz na autostradzie i zużycie jest bliżej 20-25 kWh, czy jedziesz w mieście i zużywasz 14-16 kWh...
Czy w innych autach PSA ten zasięg jest przeliczany na podstawie realnego użycia? A może tylko ja nie widzę tego efektu, że przy szybkiej jeździe (lub włączeniu ogrzewania) zasięg do ładowania spada???
Zastanawia mnie, że w naszym Jeepie zasięg nigdy nie jest przeliczany do obecnego zużycia... Czyli patrząc na zegary i widząc np 55% baterii zawsze zobaczysz ok 180 km do ładowania... niezależnie czy jedziesz na autostradzie i zużycie jest bliżej 20-25 kWh, czy jedziesz w mieście i zużywasz 14-16 kWh...
Czy w innych autach PSA ten zasięg jest przeliczany na podstawie realnego użycia? A może tylko ja nie widzę tego efektu, że przy szybkiej jeździe (lub włączeniu ogrzewania) zasięg do ładowania spada???