Auchan nie jest jedyną możliwą lokalizacją w tym mieście. Idealnie dla Trójmiasta byłoby mieć 2 SuC jeden w Gdańsku, możliwie blisko A1, drugi 20-30km dalej, w Gdyni, w okolicach węzła łączącego obwodnicę Trójmiasta z trasą na Słupsk. Załatwione zostałyby praktycznie wszystkie potrzeby komunikacyjne - szybkie ładowanie na wjeździe do trójmiasta z Helu, Słupska, A1 i Elbląga (przy delikatnym nadrobieniu drogi, jeżeli ktoś chciał jechać w niektóre rejony Gdańska z tego kierunku).
SuC w PL staną się ogólnodostępne, bo tego wymagają warunki dofinansowania. Ma być dla każdego, płatne kartą. Co nie oznacza, że będą to wszystkie słupki i nie oznacza to, że warunki dla innych marek będą identyczne. Chcemy SuC, bo jest ~pewnie, zintegrowane z nawigacją (zajętość, działanie, podgrzanie baterii), i łatwość obsługi. Dla kierowców innych marek, zostaje jedynie pewnie, bo stawki będą inne, navi nie poinformuje o tłoku, apkę, czy inną kartę trzeba będzie tam przyłożyć, więc zostaje jedynie jakość działania.
A co do otwierania się szybkich ładowarek w innych miejscach - ja się cieszę. Jeżeli będzie pod każdą biedronką, lidlem, w każdym centrum handlowym, to przynajmniej będą alternatywy i może kiedyś zaczną mieć w miarę normalne ceny, o ile oczywiście wzrośnie znacząco liczba EV w PL.