EVSE 1 i 3 fazowe

p0li

Pionier e-mobilności
witam

ponieważ temat o EVSE do Tesli się strasznie rozmył chciałbym zebrać tu wiadomości o różnych EVSE:

- nrgkick - 1 i 3 fazy od 3,7 do 22kW - koszt 1270€
- juice booster - 1 i 3 fazy od 1,37 do 22kW - koszt 999€
- zencar robi albo takie albo takie - koszt od 500€ za jednofazowe
- tesla - UMC1 - 1 faza do 7,4kW, 3 fazy do 11kW - koszt 420€ używane
- tesla - UMC2 - 1 faza do 7,4kW - koszt 340€

dodane 4.10.21
- optima - 1,2 i 3 fazy !!! - od 6 do 16A - 1,45kW do 11kW Optima 500€
- Morec - 1 fazowe 10/16A - 2,2kW / 3,6kW od razu ze złączem kampingowym Morec 250€
- Khons - 1 i 3 fazowe 6-32A - 1,45kW do 22kW wsyelaki wybór wtyczek Khons 320-350$ plus cło i wysyłka
 
Last edited:

grzywek

Zadomawiam się

Alex

Fachowiec
Hej, są jeszcze na Aliexpress:

3f 11kW za 320$ (1200 zł z VAT)

Ciekawe co tam w środku siedzi i czy różni się jakoś bardzo od takiego Zencara pod kątem bezpieczeństwa.
Zakupiłem za $324 z wysyłką z EU. W 5 dni była kurierem.
IMG_20210916_085413.jpg
IMG_20210916_085524.jpg
IMG_20210916_085626.jpg
Ładowałem na razie tylko raz z jednej lokalizacji. Pokazywało w samochodzie 10 kW więc nie wiem jeszcze czy ten 1 kW gubi EVSE czy sieć zasilanie w tym miejscu. Z tego co pamiętam oryginalna 11kW Tesli też lądowała tam mniejszą mocą.
 

Seba020

Zadomawiam się
Zakupiłem za $324 z wysyłką z EU. W 5 dni była kurierem.
View attachment 2047
View attachment 2048
View attachment 2049
Ładowałem na razie tylko raz z jednej lokalizacji. Pokazywało w samochodzie 10 kW więc nie wiem jeszcze czy ten 1 kW gubi EVSE czy sieć zasilanie w tym miejscu. Z tego co pamiętam oryginalna 11kW Tesli też lądowała tam mniejszą mocą.

Jeśli napięcie między fazowe masz na poziomie 406 V, to oznacza że poszczególne fazy powinny mieć w okolicach 234 V czyli sieć jest ok. Widać, że masz prąd fazowy na poziomie 14,9 A zamiast 16A i to jest powodem mniejszej mocy.
 

p0li

Pionier e-mobilności
z tego co zauważyłem w Tofiku to ze słupków AC też ciągnie w okolicach 10,1 - 10,4kW
i jesli dobrze interpretuje napisy na pleckach to nie ma wbudowanego zabezpieczenia różnicowoprądowego (RCD)

edit- znalazlem nawet fotke
 

Attachments

  • signal-2021-09-16-104130.jpg
    signal-2021-09-16-104130.jpg
    180,4 KB · Liczba wyświetleń: 10
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Wyglada jak zencar :) pewnie oszczedzaja na zabezpieczeniach. Do codziennego uzytkowania chyba bym sie nie odwazyl. Ale jako cos co woze w bagazniku i uzywam 3x w roku pewnie moze byc.
 

Alex

Fachowiec
Wyglada jak zencar :) pewnie oszczedzaja na zabezpieczeniach. Do codziennego uzytkowania chyba bym sie nie odwazyl. Ale jako cos co woze w bagazniku i uzywam 3x w roku pewnie moze byc.
Właśnie został kupiony po to by jeździł w bagażniku, bo teslowy poszedł na słupek obok samochodu.
 

grzywek

Zadomawiam się
pewnie oszczedzaja na zabezpieczeniach
Fajnie gdyby posiadasz Zencara i takiej z Alie ją rozkręcił i wrzucił zdjęcia układu - można by je wtedy porównać, a nie osądzać w ciemno tańsze = gorsze. Chciałoby Ci się @Alex?
 
Last edited:

Szatan

Posiadacz elektryka
nie boicie się ze taki Chińczyk noname wam coś nie uszkodzi w aucie?
Wall charger tesli kosztuje 2x więcej ale cena to chyba nie główny powód? rozumiem ze ten Chińczyk bo chciecie w aucie wozić?
 
Top