Super, to wywnioskowałem z samej nazwy urządzeniaNie jestem elektrykiem, ale wydaje mi się że to opcjonalne dodatkowe zabezpieczenie na wypadek spadku napięcia.
To chyba dodatkowe zabezpieczenie.@m0rwen Mowa o tym Schneiderze?
@krzyss zdecydowałeś się w końcu na niego?
Pytam bo sam go sobie teraz zamówiłem (ale akurat wersję bez kabla). I tym samym mam pytanko. W instrukcji na schemacie podłączenia występuje moduł MNx (wyzwalacz zanikowy). Jest też informacja "A Undervoltage release (MNx) controlled by the charging station must be installed to enable to activate the upstream circuit-breaker tripping." Orientuje się ktoś obeznany jak ważny jest tutaj taki wyzwalacz, czym może skutkować ewentualnie scenariusz, w którym miałby on zadziałać a go nie będzie i czy inne wallboxy jak np. Tesla Wallconnector coś takiego ma już na pokładzie? Czy sprzęt w ogóle działa bez tego modułu? Poniżej schemat podłączenia właśnie z tym MNx. Tutaj cała instrukcja.
Co ciekawe znalazłem też taki dokument od Schneidera w którym jest napisane:
Jak rozumiem, wersja przeze mnie zamówiona ma klapkę na porcie T2 więc czy dobrze rozumiem, że w tym przypadku MNx byłoby zdublowanym zabezpieczeniem spełniającym tą samą funkcję zabezpieczającą...?
Dociekliwy jestem a schneidera postanowiłem kupić dla RCD-DD wykrywającego upływy prądu stałego 6 mA (teraz korzystam z EVSE Tesli która go nie ma i w rozdzielni też tego nie posiadam). Już się cieszyłem że będę spać super spokojnie a tu czytam o jakimś kolejnym zabezpieczeniu, którego ten schneider wbudowanego nie ma 😅.
View attachment 16931
Nie hejtuję, alem ciekawy po co te breloczki otwierające klapkę w Tesli? Wystarczy puknąć w klapkę i otwiera się, czy chodzi o możliwość podpięcia jak nie masz telefonu przy sobie? Można za jego pomocą przerwać ładowanie?