Model 3 performance właśnie dropnął

andrzejkowski

Nowy na Forum
No i mega zagwozdka. LR + biały środek + 19 cali + hak czy bazowa performance.
Performance + biały środek tyci za droga.
U mnie podobna zagadka. Wczoraj zamówiony LR na 18 calach, a dziś się zastanawiam, czy nie zmienić. Chociaż jak zbieram plusy i minusy, to najbardziej zależy mi na lepszym zasięgu i wygodzie, a tego akurat Performance zapewni mniej. To jednak 20 calowe felgi na niskim kapciu, na nasze drogi chyba niezbyt dobry pomysł. Adaptacyjne zawieszenie aż tak wygody chyba nie zapewni. I 4,4 s do 100 km/h w LR i tak robi wystarczające wrażenie. Na tor też się nie wybieram ;) Ubezpieczenie Performance też pewnie będzie sporo droższe, no ale może odsprzeda się auto za parę lat za lepszą cenę. Ech, Elon, coś narobił...
 
K

Konto_usuniete_2024-07-16

Gość
Osiołkowi w żłoby dano,
W jeden owies, w drugi siano.

Uchem strzyże, głową kręci.
I to pachnie, i to nęci.

Od którego teraz zacznie,
Aby sobie podjeść smacznie?

Trudny wybór, trudna zgoda -
Chwyci siano, owsa szkoda,
Chwyci owies, żal mu siana.

I tak stoi aż do rana,
A od rana do wieczora;
Aż nareszcie przyszła pora,
Że oślina pośród jadła -
Z głodu padła.
 

yarrker

Fachowiec
Ale różnica 100km zasiegu WLTP miedzy LR AWD a Performance to chyba troche duzo ... w Y ta róznica to zaledwie 20 km . Fajnie że są różnice w budowie zderzaka , splitery itp no i te Fotele , przekręcił bym do swojego :ROFLMAO: Ale wzorem felg to sie - według mojego skromnego zdania oczywiscie - NIE popisali
 

Gilok

Nowy na Forum
U mnie podobna zagadka. Wczoraj zamówiony LR na 18 calach, a dziś się zastanawiam, czy nie zmienić. Chociaż jak zbieram plusy i minusy, to najbardziej zależy mi na lepszym zasięgu i wygodzie, a tego akurat Performance zapewni mniej. To jednak 20 calowe felgi na niskim kapciu, na nasze drogi chyba niezbyt dobry pomysł. Adaptacyjne zawieszenie aż tak wygody chyba nie zapewni. I 4,4 s do 100 km/h w LR i tak robi wystarczające wrażenie. Na tor też się nie wybieram ;) Ubezpieczenie Performance też pewnie będzie sporo droższe, no ale może odsprzeda się auto za parę lat za lepszą cenę. Ech, Elon, coś narobił...
Dla mnie wyznacznikiem jest dopłata przy zakupie na firmę. Mój wewnętrzny sknera nie odpuści 27 k. Po obniżce albo lr doposażony na maksa, albo golas performance. Kurde mam zagwozdkę. Zamawiał będę lipiec/sierpień więc trochę czasu jeszcze mam. W aktualnym aucie też się mocno zastanawiałem na wersja usportowioną i zwykłą. Postawiłem finalnie na komfort i z czasem zacząłem żałować głównie ze względu na wygląd. Stał się pospolity.
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
MKBHD zrobił już materiał

 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
w LR jest opcja Boost która daje 3.8s do 100, z praktyki mówie że mocno starcza a i łatwo sie przy takiej prędkości wykoleić :)
 
Top