Ale że dają 50 tys rabatu od tej ceny, czy o co chodzi?No i BYD wszedł do Polski. Na stronie juz załadowane konfiguratory z ofertą.
BYD seal U comfort od 190k PLN
BYD Seal sedan od 207k PLN
BYD dolphin od 141k PLN
Ten pierwszy szczególnie wg mnie ciekawie wyceniony
Ale pisałeś że są atrakcyjne, a w liczbach nijak tego nie widać.Nie ma informacji o rabatach. To są ceny z konfigiratora.
W Chinach, na Węgrzech czy w Polsce?Wydaje mi sie że BYD ma oficjalną dystrybucję.
Pytanie jaka to jest konkurencja. Brak dystrybucji oficjalnej producenta + ceny na poziomie Tesli. Taniej wychodzi troche LR i lakiery są za free ale wybór nie powala (w sumie w Tesli też ale nie ma żywych kolorów w ogóle).Plichta to chyba sprzedaje, konkurencja jest dobra dla nas.
KIA wchodziła na rynek walcząc ceną nie porównywalną tylko zdecydowanie niższą. I to nie przez 2-3 lata a przez >15 lat.Dla konsumentów dobrze bo od czasu wejścia mocniej na rynek Hyundai/KIA 10-15 lat temu i Tesli rynek nie miał świeżej krwi i mocno obrósł tłuszczykiem
Przecież BYD nie powiedzial jeszcze ostatniego słowa. Skoro przysłali do EU pojedyńcze transporty to trudno żeby sprzedawali z rabatami kilkadziesiat tysi. Wyceniają tak żeby sprzedać. Jak dostępność bedzie w setkach tysiecy sztuk to bedzie inne podejście.Pytanie jaka to jest konkurencja. Brak dystrybucji oficjalnej producenta + ceny na poziomie Tesli. Taniej wychodzi troche LR i lakiery są za free ale wybór nie powala (w sumie w Tesli też ale nie ma żywych kolorów w ogóle).
KIA wchodziła na rynek walcząc ceną nie porównywalną tylko zdecydowanie niższą. I to nie przez 2-3 lata a przez >15 lat.