GC HABU grzeje się wtyczka po stronie gniazda 3f.

Szczurek

Zadomawiam się
>Teraz ładowarka martwa przy każdym wpięciu do gniazda wyrzuca zabezpieczenia.
Jak dla mnie masz pecha.
Uzywam Habu i nawet na 11kw sie nie grzeje, nigdy nie wyrzucila zabezpieczen. Reklamuj.
 

TDEV

Zadomawiam się
No i proszę bardzo, jednak mamy w Polsce firmę, która jest w stosunku do swoich klientów nastawiona na ich zadowolenie a nie na zysk!!!! Brawo GC, otrzymałem od Was drugi egzemplarz ładowarki. Działa bez zarzutów... Sprawa załatwiona przez telefon i on line sprawdzenie logów, skutkiem była wymiana na nową.
Nie dość, że urządzenie jest super pomocne w to jeszcze wspaniałe podejście do klienta.
Teraz nic się nie grzeje. Pozdrawiam serdecznie.
 

inter

Pionier e-mobilności
No i proszę bardzo, jednak mamy w Polsce firmę, która jest w stosunku do swoich klientów nastawiona na ich zadowolenie a nie na zysk!!!! Brawo GC, otrzymałem od Was drugi egzemplarz ładowarki. Działa bez zarzutów... Sprawa załatwiona przez telefon i on line sprawdzenie logów, skutkiem była wymiana na nową.
Nie dość, że urządzenie jest super pomocne w to jeszcze wspaniałe podejście do klienta.
Teraz nic się nie grzeje. Pozdrawiam serdecznie.
Trochę twój zachwyt się kupy nie trzyma, co łaskę ci zrobili że wymienili?
Sprawdzili, uznali że wadliwe to wymienili.
 

TDEV

Zadomawiam się
Chyba komentarz się kupy nie trzyma... mogli też przyjąć do naprawy, nie wpadłeś na to kolego? A wtedy miałbym problem z ładowaniem...itp...pozdrawiam serdecznie.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Chyba komentarz się kupy nie trzyma... mogli też przyjąć do naprawy, nie wpadłeś na to kolego? A wtedy miałbym problem z ładowaniem...itp...pozdrawiam serdecznie.
Nie mogli. W ramach rękojmi to kupujący decyduje czy chce naprawy, wymiany na nowy czy zwrotu pieniędzy (przy czym zwrot pieniędzy jest możliwy tylko gdy nie da się spełnić żadnego z dwóch poprzednich przypadków).
 

TDEV

Zadomawiam się
Zgodnie z przepisami to oni mają czas na ocenę i powiadomienie klienta w ciągu 2 tygodni o sposobie załatwienia reklamacji. Nie dosyć, że kupiłem ją w innym sklepie internetowym, nie u Nich, to załatwili sprawę bez dyskusji i zbędnego czasu w taki sposób jak opisałem. Więc moja pochwała dla GC jest jak najbardziej zasłużona i nie powinno to nikogo bulwersować. Pozdrawiam.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zgodnie z przepisami to oni mają czas na ocenę i powiadomienie klienta w ciągu 2 tygodni o sposobie załatwienia reklamacji
Tylko jeśli zgłaszasz w ramach gwarancji. Jeśli zgłaszasz w ramach rękojmi to Ty decydujesz o sposobie naprawy (w sensie naprawa czy wymiana): https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-gwarancja-a-rekojmia
To kupujący wybiera, czy woli, aby daną rzecz naprawić, czy wymienić na nową, a wybór ten jest wiążący dla sprzedawcy. Jeśli jednak okaże się, że naprawa lub wymiana rzeczy jest niemożliwa lub zbyt kosztowna, to można żądać zwrotu ceny za towar (czyli odstąpić od umowy). Jednakże zwrot ceny jest zawsze wariantem ostatecznym - jest to uprawnienie przysługujące tylko wtedy, jeśli sprzedawca nie będzie mógł spełnić pozostałych dwóch możliwości.
 

Przemekc1

Fachowiec
Tylko jeśli zgłaszasz w ramach gwarancji. Jeśli zgłaszasz w ramach rękojmi to Ty decydujesz o sposobie naprawy (w sensie naprawa czy wymiana): https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-gwarancja-a-rekojmia

Nadal fajne podejście i cieszy, że tak to załatwiają. Mnie osobiście strasznie drażni jak zgłaszam coś co ewidentnie nie działa, udowadniam to zdjęciem/filmem/opisem, a potem i tak trzeba wszystko odesłać i czekać aż sprzedawca łaskawie potwierdzi to co już widział na filmie i wyśle nowy sprzęt, a Ty zostajesz kilka tygodni bez kupionego przedmiotu, który jest Ci potrzebny.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nadal fajne podejście i cieszy, że tak to załatwiają. Mnie osobiście strasznie drażni jak zgłaszam coś co nie działa, udowadniam to zdjęciem/filmem/opisem, a potem i tak trzeba wszystko odesłać i czekać aż sprzedawca łaskawie potwierdzi to co już widział na filmie i wyśle nowy sprzęt.
Też się cieszę, ale akurat mam bardzo negatywne doświadczenia z GC i ich serwisem pogwarancyjnym dlatego tak się czepiam. Ogólnie na uszkodzonego wallboxa po okresie gwarancji się wypięli i powiedzieli, że - cytuję - "nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego". Na szczęście ogarnięty elektronik naprawił za grosze, ale niesmak pozostał.
 
Top