Bezszelestni - ktoś korzystał? Opinie

eimi

Pionier e-mobilności
Jak wyglądała Wasza współpraca z Bezszelestni.pl ? Jestem trochę w kropce i nie wiem czy nie zacząć szukać innej firmy. 13 marca zleciłem im przygotowanie całej instalacji pod wallboxa w garażu podziemnym budynku wielorodzinnego (wspólnota mieszkaniowa). Na początku kontakt był bardzo dobry, opłaciłem projekt i ekspertyzę (>4k), udzieliłem stosownych pełnomocnictw. Po wizji lokalnej ich technika na maile przestali odpisywać, telefonów nie odbierają. Finalnie napisałem maila z propozycją rozwiązania umowy - dostałem telefon w 5 min (!) od wysłania maila że działają i że temat wymaga dalszej konsultacji ze mną i będzie dzwoniła osoba odpowiedzialna za projekt. W ciągu jednego dnia zadzwonił inżynier z wizji lokalnej, konsultacji wymagał temat tylko licznika - czy wolę wnioskować o nowe przyłącze czy upieram się żeby był podpięty pod licznik mieszkaniowy - mniejsza o szczegóły, temat prosty do konsultacji, komplikacji się żadnych nie spodziewają. Na chwilę ruszyło dalej, dostałem nawet wycenę już całej instalacji, jednak miałem poczucie że 2 tygodnie zostały zmarnowanego bo nikt nie miał czasu do mnie zadzwonić albo napisać. Następnie od 3 tygodni kontakt znów umarł. Na maila nie odpisują na telefony nie odpowiadają. Minęło ponad 1.5 miesiąca i nawet jeszcze nie mam ani ekspertyzy, ani projektu, ani potwierdzenia że złożyli wniosek do PGE o nowe przyłącze. Ekspertyza i projekt miały być wg pierwszych ustaleń przed świętami wielkanocnymi. Czytałem tutaj na forum kilka osób korzystało z ich usług. Możliwe jest tak że wzięli więcej zleceń niż są w stanie wyrobić, jednak oczekiwałbym podstawowej informacji na jakim etapie jest zlecenie, zamiast takiego zlewania klienta. A ja im chciałem dać kolejne zlecenia jakby się spisali. Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Dać im jeszcze szanse, czy lepiej już szukać innej firmy?
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Czy ktoś z Was w ostatnich 2 tygodniach miał kontakt albo widział się z Piotrem G. ps. Lopez ?
Jest jeszcze w Polsce ten fachowiec, czy wyleciał gdzieś na Kostarykę albo do Egiptu ?
Pytam, bo ciągle się nie mogę dodzwonić, telefonu nie odbiera, nie oddzwania, na maile nie odpisuje.
A umowę mieliśmy podpisaną już dobre parę miesięcy temu, prac nie wykonał mimo że zapłacone było ...
 

eimi

Pionier e-mobilności
Aktualizacja mojego poprzedniego posta 2 Lipca prąd został podłączony.
Rozumiem że już przez innego wykonawce?
Jeżeli ktoś ma kogoś godnego do polecenia w Warszawie/Piasecznie to byłbym wdzięczny.
 

Naładowany

Nowy na Forum
Cześć!
Żałuję, że nie trafiłem na ten post wcześniej, oszczędziłbym sporo czasu i pieniędzy.

U mnie to samo, najpierw ekspresowa odpowiedź na zapytanie w formularzu, przekonująca rozmowa telefoniczna, wizja lokalna w garażu podziemnym, gadka o drożejącej miedzi i wystawiona faktura pro-forma, którą błyskawicznie zapłaciłem i... cisza.

Pełnomocnictwa i opłatę zrobiłem w maju, od tego czasu zero konkretów, od czasu do czasu kontakt, że "już w poniedziałek..." po czym znów tygodnie ciszy i brak odebranych telefonów.

Kilka dni temu złożyłem wypowiedzenie z wezwaniem do zwrotu opłat. Mam nadzieję, że obejdzie się bez ciągania się po sądach.

To przykre, że w tak małym środowisku znajdzie się tak paskudny gość.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Większość usług psieje . Nawet niegdyś solidni wykonawcy , staja się palantami . Ludzie przestali się wstydzić, widzą jak wszyscy naokoło kombinują , jak są bezkarni i to się udziela.

Trzy roboty mi wiszą od kilku już miesięcy , u trzech znajomych fachowców z różnych branż .

Rano dzisiaj jeden przepraszał .
Niby fajnie. ?
Ale nie żona mu zachorowała ...i potrzebował pomocy . Odmów nagłej interwencji, powiedz by podszedł rano do Przychodni , to dopiero będziesz świną nieczułą na ludzkie cierpienie w postaci kaszlu i kataru i wydzieliny z dziur wszelakich .
Bo ty masz misję a on jest tylko np hydraulikiem , elektrykiem i nie mial czasu rano , bo ciężko pracował a kobita kaszle od tygodnia.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Kilka dni temu złożyłem wypowiedzenie z wezwaniem do zwrotu opłat. Mam nadzieję, że obejdzie się bez ciągania się po sądach.
A u mnie po złożeniu wypowiedzenia zgodnie z warunkami umowy, lopes mimo że nic konkretnego nie dowiózł, to nie zwraca wpłaconych pieniędzy. Zupełnie jakby nic się nie stało...
Bardzo nieładnie! To już zaczyna śmierdzieć oszustwem
 
Last edited:

Elektroziom

Nowy na Forum
Panowie i Panie w takim razie - kogo polecacie do przeprowadzenia całej operacji od początku do końca w budynku wielorodzinnym w Warszawie? Rozmawiałem ze wspólnotą i czekają aż złożę wniosek. Chciałbym żeby cały proces wykonała za mnie jakaś firma - tyle, że rzetelna i działająca ;) Macie kogoś takiego kompleksowego jak "bezszelestni" na terenie Warszawy?
 

sigg

Posiadacz elektryka
Panowie i Panie w takim razie - kogo polecacie do przeprowadzenia całej operacji od początku do końca w budynku wielorodzinnym w Warszawie? Rozmawiałem ze wspólnotą i czekają aż złożę wniosek. Chciałbym żeby cały proces wykonała za mnie jakaś firma - tyle, że rzetelna i działająca ;) Macie kogoś takiego kompleksowego jak "bezszelestni" na terenie Warszawy?
ELEM Instalacje Sp. z o.o.
ul. Sonaty 6C
02-744 Warszawa
tel/fax +48 22 853 77 69
www.elem.waw.pl

lub

Marcin Waszczuk
506-306-388
projektantelektryk.pl
 

hartingh

Nowy na Forum
Umowę podpisałem z początkiem kwietnia tego roku. Po podpisaniu umowy i wpłaceniu pieniędzy na wykonanie ekspertyzy EV kontakt praktycznie zerowy.. Nie odbierają maili, nie oddzwaniają, nie odpisują na SMS/maile. Do dziś nie mam finalnej ekspertyzy (dostarczyli jedną wersję do wspólnoty po moich na prawdę wielu ponagleniach, w której było wskazane zupełnie inne miejsce parkingowe i wskazane podłączenie pod licznik lokatorski w innym bloku (mój licznik jest w moim bloku). Wspólnota nie wyda mi zgody na podstawie wadliwego dokumentu. Zażądałem poprawy - obiecali dostarczyć do 20 sierpnia. Mamy 4 września. Od kilku dni w ogóle nie odbierają telefonu ode mnie - prawdopodobnie zablokowali mój numer. Żenada.
 
Top