Shell ReCharge - użytkowanie

tomA

Posiadacz elektryka
Gdzies na forum jest cała procedura.

1. O ile dobrze pamietam - generalnie zakladalem wpierw elektroniczna na adres PL ale Panstwo DE :) bo Polski nie bylo w polu wyboru. Po tym karta pojawila sie w apce. Zainspirował mnie Bronka Kołobrzeg w .... Niemczech.
Karte najlepiej Revolut bo jest sprawdzona, wielowalutowa i z Litwy a polskich chyba nie akceptuja.

2. Gdy mialem juz elektroniczna to wyslalem wniosek o fizyczna, ale adres dostawy byl w DE. Skorzystalem wiec z https://www.mailboxde.com/ i przyslali mi do Polski. W razie problemow z p-tem 1. mozesz sprobowac tez w ten sposob. Co do FV to chyba o ile pamietam wypisujesz dane firmy w apce i jak masz aktywny EU NIP to nie ma problemu. Platnosc idzie automatycznie z karty po zamknieciu m-ca, FV sa w apce. W razie braku srodkow na karcie pojawia sie problem bo trzeba im wtedy przelewac na konto (wysylaja wezwanie).
no to już nie działa
 

nabrU

Moderator
Temat forum o shell, nie ma co reklamowac referalu electroverse..

Odniosłem się do tego stwierdzenia / postu:

1727423528241.png

Shell Recharge twierdzi na swojej stronie, że ma 'pokrycie' 700 tyś. ładowarek więc sporo mniej niż raportuje Electroverse i choć więcej niż ma FreshMile. I taki był zamysł mojego postu powyżej.

A referral Electroverse mam w stopce każdego mojego postu i 5 funtów na prawdę nie stanowi dla mnie niesamowitego zysku (karty Octopusa prawie nie używamy). Można za to na pewno powiedzieć, że robię kontr-reklamę Shell'owi z wiadomych względów.
 
Last edited:

tomA

Posiadacz elektryka
Odniosłem się do tego stwierdzenia / postu:

View attachment 20740

Shell Recharge twierdzi na swojej stronie, że ma 'pokrycie' 700 tyś. ładowarek więc sporo mniej niż raportuje Electroverse i znacznie mniej niż ma FreshMile. I taki był zamysł mojego postu powyżej.

A referral Electroverse mam w stopce każdego mojego postu i 5 funtów na prawdę nie stanowi dla mnie niesamowitego zysku (karty Octopusa prawie nie używamy). Można za to na pewno powiedzieć, że robię kontr-reklamę Shell'owi z wiadomych względów.
zamówiona - potestuje tą twoją kontrofertę:rolleyes:
 

nabrU

Moderator
zamówiona - potestuje tą twoją kontrofertę:rolleyes:

Dziękuję. Myślę, że będziesz zadowolony.
Przynajmniej nie trzeba robić kombinacji z polskim adresem jak w przypadku Shell'a :poop:
 

refi1234

Posiadacz elektryka
Odniosłem się do tego stwierdzenia / postu:

View attachment 20740

Shell Recharge twierdzi na swojej stronie, że ma 'pokrycie' 700 tyś. ładowarek więc sporo mniej niż raportuje Electroverse i choć więcej niż ma FreshMile. I taki był zamysł mojego postu powyżej.

A referral Electroverse mam w stopce każdego mojego postu i 5 funtów na prawdę nie stanowi dla mnie niesamowitego zysku (karty Octopusa prawie nie używamy). Można za to na pewno powiedzieć, że robię kontr-reklamę Shell'owi z wiadomych względów.

Nie upieram sie przy karcie Shell-a :) Może byc i Octopus.
Pytanie zasadnicze jest jednak takie:
Czy firma z UK wystawia poprawne podatkowo faktury na polski NIP aby nie było kombinacji z podatkami przy rozliczaniu kosztów ?
 

nabrU

Moderator
Taką fakturę dostałem jako prywatny użytkownik brytyjski. Czy to Ci wystarczy, nie wiem:

 

wxwx78

Zadomawiam się
Hej
Jak wiadomo, Shell reCharge nie wysyła kart do PL. Ale możliwe że , dla firm, da się to zrobić kartą flotową :

1. Zainstalować Shell Fleep App (https://www.shell.pl/biznesowi/karta-paliwowa/karta-paliwowa-dla-malej-firmy.html )
2. Założyć tam konto i zamówić kartę. Są opcje z rabatem 7 groszy na paliwo za 2 zł miesięcznie i 4 zł z rabatem 10 groszy. Ładowanie w obu opcjach bez zmian. Pozostałe info które apka pokazuje przy rejestracji:
"
a) Rabaty dostępne na sieci stacji Shell w Polsce:
  • Rabat w wysokości 7/10 gr brutto na zakup paliw podstawowych Diesel oraz 95 oraz paliw szlachetnych Shell V-Power Diesel oraz Shell V-
  • Power 95
  • Rabat w wysokości 37 gr brutto na zakup paliwa Premium Shell V-Power Racing
  • Zniżka na myjnie, oleje i płyny do spryskiwaczy: 20%
  • Ładowanie samochodu - cena z ładowarki operatora
b) Opłaty:
  • Opłata transakcyjna za ładowanie elektryczne hybrydowa karta Shell Fleet App - 1,99 zł netto
  • Opłata za kartę hybrydowa: 2/4 zł netto miesięcznie
  • Opłata za wymianę karty: 5 zt netto
  • Opłata transakcyjna za tankowanie na stacjach partnerskich w Polsce i zagranica w wysokości 3%.
  • Miesięczny limit kredytowy do wysokości 8 000 zt brutto
  • Rozliczenie i płatność: faktura wystawiona 1 raz w miesiącu z terminem pobrania na 1 dzień miesiąca
  • Płatność karta kredytowa lub debetowa, a faktura dostępna w formie cyfrowej w aplikacji"
Jak się uda proces przejść to kartę flotową, najpewniej, można dodać do apki Shell reCharge.
Mnie nie przechodzi walidacja firmy ; support mi napisał o braku danych w DNB i próbuję to rozkminić dalej .
 
Top