Tesla 3, podstawowy autopilot i wyposażenie

WielkiSzuuu

Zadomawiam się
Zdecydowanie okleić. Ceramika chroni lakier przed rysami, wodą, ale może się zrobić odprysk na lakierze od kamyczka przy szybkiej jeździe choć na pewno mniej, przy klamkach rysuje się dużo mniej lub wcale jeśli jeździ kobieta z długimi pazurkami.
TM3 nie ma problemu z rysowaniem się za klamkami :p
Folia chroni znacznie lepiej, nie musisz tak dbać o nią jak o ceramikę czyli stosować ekstra kosmetyki, bo jest wrażliwa na ostrą chemię, a wtedy może się zapchać i już np hydrofobowość nie działa i nie odpycha tak dobrze wody.
Folię można też nakleić tylko na przód, np maska, zderzak i błotniki czyli elementy najbardziej narażone na odpryski, ale jak już szaleć to najlepiej całe.

Właśnie dostałem link od brata, chyba już podjąłem decyzję

Folia to LLumar
czy da się okleić TM3 bez jej rozbierania ??
 

swierszczyk18

Zadomawiam się
U mnie w mieście zapłaciłem "promocyjnie" 1800 zl ( 3 lata temu)razem z zabezpieczeniem skóry itd. Robił to chłopak po godzinach, na co dzień pracuje w car detailing. Ceramika FX PROTECT, dostałem normalnie certyfikat i gwarancję.
Ale mówiąc szczerze to teraz nie robił bym ceramiki tylko samemu nałożył dobry wosk, robiłem tak na jednym aucie, efekt był widoczny 10 miesięcy i był na prawdę świetny. Wosk to colonite zdaję się.
Jeśli nie znajdę car wrappera w dobrej cenie i nie będę mieć czasu akurat ekstra jechać do pl to zrobić to chyba odpuszczę i po prostu nałożę porządnie wosk.
 

vwir

Pionier e-mobilności
U mnie w mieście zapłaciłem "promocyjnie" 1800 zl ( 3 lata temu)razem z zabezpieczeniem skóry itd. Robił to chłopak po godzinach, na co dzień pracuje w car detailing. Ceramika FX PROTECT, dostałem normalnie certyfikat i gwarancję.
Ale mówiąc szczerze to teraz nie robił bym ceramiki tylko samemu nałożył dobry wosk, robiłem tak na jednym aucie, efekt był widoczny 10 miesięcy i był na prawdę świetny. Wosk to colonite zdaję się.
Jeśli nie znajdę car wrappera w dobrej cenie i nie będę mieć czasu akurat ekstra jechać do pl to zrobić to chyba odpuszczę i po prostu nałożę porządnie wosk.
Można też samodzielnie nałożyć ceramikę. Wcale to nie jest dużo trudniejsze od nakładania twardego wosku. Tutaj na forum dostałem namiary na sensowną ceramikę (Dexter, czy jakoś tak). Polecam - nałożyłem ponad pół roku temu i lakier zachowuje się jakbym ją nałożył wczoraj.
 

Barcik

Nowy na Forum
Zdecydowanie okleić. Ceramika chroni lakier przed rysami, wodą, ale może się zrobić odprysk na lakierze od kamyczka przy szybkiej jeździe choć na pewno mniej, przy klamkach rysuje się dużo mniej lub wcale jeśli jeździ kobieta z długimi pazurkami.
TM3 nie ma problemu z rysowaniem się za klamkami :p
Folia chroni znacznie lepiej, nie musisz tak dbać o nią jak o ceramikę czyli stosować ekstra kosmetyki, bo jest wrażliwa na ostrą chemię, a wtedy może się zapchać i już np hydrofobowość nie działa i nie odpycha tak dobrze wody.
Folię można też nakleić tylko na przód, np maska, zderzak i błotniki czyli elementy najbardziej narażone na odpryski, ale jak już szaleć to najlepiej całe.

Właśnie dostałem link od brata, chyba już podjąłem decyzję

Folia to LLumar
Zafoliowałem całego mach-e w cenie 14500 zł folia LLumar - sam front folia + reszta ceramika wychodziło 8500 zł- 10 lat gwarancji. Jestem zadowolony folia jest praktycznie wszędzie. Z ceramika jeden problem trzeba ją odnawiać co pół roku mimo iż jest na 2 czy 4 lata gwarancja. Odnośnie nakładania samemu ceramiki - to w ogóle to nie jest problem - największe wyzwanie to przygotowanie dobrze lakieru i posiadanie garażu bez pyłów ;) do przeprowadzenia zabiegów;)
 

swierszczyk18

Zadomawiam się
Abstrahując od rozsądku i legalności zdajesz sobie sprawę, że może to pogorszyć zasięgi między ładowaniami? Tak z 300km na 200km?
Mieszkam w de, tutaj to normalne. Tak zdaję sobie sprawę, dlatego elektryk jako drugi samochód w domu
Zafoliowałem całego mach-e w cenie 14500 zł folia LLumar - sam front folia + reszta ceramika wychodziło 8500 zł- 10 lat gwarancji. Jestem zadowolony folia jest praktycznie wszędzie. Z ceramika jeden problem trzeba ją odnawiać co pół roku mimo iż jest na 2 czy 4 lata gwarancja. Odnośnie nakładania samemu ceramiki - to w ogóle to nie jest problem - największe wyzwanie to przygotowanie dobrze lakieru i posiadanie garażu bez pyłów ;) do przeprowadzenia zabiegów;)
Napisz proszę gdzie robiłeś i jak wrażenia? Jeździsz bryką na myjnie automatyczna?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja mam zafoliowany przód Mercedesa GLC od nowości. Jeżdżę tylko na myjnie automatyczne.
Tesli nie foliowałem, nie było czasu.
Jak będą odpryski to trudno, lakiernik też musi z czegoś żyć 😉.
W Mercedesie się to jednak sprawdziło, brak odprysków.
3 lata temu kosztowało mnie to ok 5000 PLN.
 
Top